Saft Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Ja, bilen står desverre ute i friluft. Så hender seg det blir noen minus. Får prøve å ta av trekkene å smøre. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saft Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Heisann. Da er det kanskje på tide med en liten update her. Har hatt lyst på mulitfunksjonsratt siden jeg kjøpte bilen og bestemte meg i slutten av Januar for å få dette på plass. Fikk pris fra Brages Bil i Ålesund på montering av knappe sats. Dette skulle de ha 6000,- for, så jeg tenkte jeg skulle gi det et forsøk selv. Bestilte da: 65710021159, MONT. SATS, denne betalte jeg 2000,- for. I tillegg til dekselet var det også med litt kabler, kontakter og krympestrømper. Slik så det ut før jeg begynte på jobben Og dette viser satsen ferdig montert Til slutt et lite bilde av hovedgrunnen til at dette ble montert Selve jobben var unnagjort på ca 2 timer, inkludert kaffe og bolle pause! Fulgte en DIY jeg fant HER Kjempe enkelt og greit å montere dette, spesiellt når man sparer 4000,- Ingen behov for programmering etterpå, alt funker som en drøm. Bortsett fra tlf funksjonene, men det regner jeg med er fordi jeg ikke har tlf montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saft Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Da har jeg montert sommerhjulene. Disse subber litt visst jeg virkelig går inn for det og vurderes derfor solgt eller byttet i noen hjul som garantert ikke subber. Ta kontakt visst det skulle være av interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saft Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Ups, har vært særdeles liten aktivitet her. Var på PKK forrige fredag, og har med det skaffet meg litt jobb. Må bytte bremserør bak, fjær på førerside bak var knekt og stabstag venstre side fremme må byttes. Fikk ny bremserør i går, så tenker å sette igang med bytting i dag. Noen her inne som har gjort den jobben før? Så litt på det i går kveld, og tenker å løsne tanken å slippe den ned på akslingen. Ser ut til at jeg ska få nok plass da. Men alle tips&triks mottas! Angående fjæren bak, bestillte like så greit et 40/50 senkesett fra GS, blir vell litt lavere med det kontra M-Tech II fjærene. Eller tar jeg feil? Stabstaget er også bestillt fra GS. Får vell også legge til et bilde av bilen slik den ser ut nå: Til slutt så fikk jeg ta en titt på bil nr. 5 av alle m635i i dag, rød med svart skinninteriør. For en vogn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Fjerna ikke noenting når jeg bytta bremserør på min nettopp, men sikkert ikke dumt å senke tanken. Mtech senker 15 eller 20mm så blir litt forskjell ja. 50/40 er fin senk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saft Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Alright, får ta det så det kommer da. Brukte du lang tid? Luftet du med trykk på tanken eller via pedalen? Satser på senken blir fin da ja, er litt mye luft under nå hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Brukte kanskje et par timer, men hara bytta MANGE bremserør før og hadde løftebukk osv så skrur du i garasjen tar det fort litt mer tid. Pumpa bare på pedalen. Det som fungerer best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saft Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Da er senkesettet kommet på, og her er resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaboy Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå