Reef89 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Ble utrolig bra det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 takk takk ble mye bedre med nye bagasjeluka ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 noen som veit hvor henn jeg får tonet rutene på bilen min proffesjonelt rundt molde - kristiansund for en grei penge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 ble griserå med csl... monterte det på samboeren sin e46 også (glassfiber)... jeg tok en råtjangs å lakka den uten å prøvemontere den :/ og det gikk faktisk bra.. hehe.. måtte "massere" opp noen av hulla til f.eks kabelgata og låsekassen, ellers passa den rett på... heldigvis men måtte sparkle oppå flaten pga ujevnheter da. men klaringer og slik ble bra. er det 10X20 dimensjon på felgene bak, og hva er dekkdim? måtte skjermene evt valses? har meget lyst på slike felger selv på min e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 ble bra ja, mye bedre i virkeligheten som det står på første side 10 x 20 dekk 285 brei måtte valses litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Rått ! blir vel godt når Concave kommer på ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Rått ! blir vel godt når Concave kommer på ; ) skal tru om jeg er den første i norge med denne bakluka? på e60! har aldri eid bilen menst sommer felgene har hvert på, så gleder meg for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 hvilken eksos synst dere passer denne bilen best? denne? Nr 1. sebring eksos med 2*76 utblås eller nr 2? Supersport effektanlegg Duplex og Diffusor i carbon M-tech uten krok, for Duplex eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Neeeh, gå får sebring. Blir overkill med 4 utblås på 520i.. Det er pent, men penere med enkel eksos spør du meg Kjedelig når eg kommer med min 530d med anonym, originalt eksosanlegg og fliser din med 4x utblås Eller...? Neeei, det var nå min mening ! Synes bilen din er rå slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 akkurat det jeg menner egentli å, 520i med 4 utblås blir litt feil. men er litt kult med 4 å da men er litt usikker på hva den kommer til å passe best med trur det blir sebring, for har hørt at det er grei lyd ikke for mye liksom for orginal eksosen blir litt for stuslig og absolut ingen lyd! vil ikke ha for mye heller, pga at dette er comfort bil blir bare for dumt med masse lyd på 520iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Det som ser best ut er jo dobbel! Jeg sier drit i at det ikke er en 545i. Du får jo folk til å lure når du kommer kjørende forbi Vurderer en E60 selv, men da MÅ den ha m-teck slik som din, for ellers så blir det fort litt gubbete og kjedelig.. Din er jo ganske så rå Har hørt at disse bilene er veldig godt beskyttet mot rust, stemmer det med din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hvis du skal tone ruter, snakk med Odd Egil Wollan i KR.. Han er veeldig dyktig på toning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Det som ser best ut er jo dobbel! Jeg sier drit i at det ikke er en 545i. Du får jo folk til å lure når du kommer kjørende forbi Vurderer en E60 selv, men da MÅ den ha m-teck slik som din, for ellers så blir det fort litt gubbete og kjedelig.. Din er jo ganske så rå Har hørt at disse bilene er veldig godt beskyttet mot rust, stemmer det med din? sant så sant men blir ikke eksos akkurat nå lell, må spara litt først har ikke hørt noe spess om det nei, men hørt at ramme og alt er så si av aluminium så da blir det nå ikke rust denne er nå til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Hvis du skal tone ruter, snakk med Odd Egil Wollan i KR.. Han er veeldig dyktig på toning skal tone ruter, må bare få tak i litt penger først veit du sånn cirka pris han tar? pr, rute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Nei, usikker.. Men vil tro det kommer seg på rundt 4500-5000,- uten at jeg skal si det sikkert I alle fall meeeget dyktig, pertentlig og godt beryktet mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå