Gå til innhold

Styling til E30 spørsmål??


e30 1986
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nja.. en lyseblå, rosa, turkis, "rs-blå" eller lys grønn E30 med denne stylingen og Borbet A så hadde man vært kongen på stripen i ca 1993 :lol:

Om man nå har en orginal E30, med fete felger og senking så har man egentlig det man trenger... 8)

når du sier det er bilen min is-blå å har Borbet A felger xD

synes stylinga var litt fin jeg men er vell lov å ha forskjellige smaker??

kjedelig hvis ALLE kjørte rundt med Mtech styling vell??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. en lyseblå, rosa, turkis, "rs-blå" eller lys grønn E30 med denne stylingen og Borbet A så hadde man vært kongen på stripen i ca 1993 :lol:

Om man nå har en orginal E30, med fete felger og senking så har man egentlig det man trenger... 8)

når du sier det er bilen min is-blå å har Borbet A felger xD

synes stylinga var litt fin jeg men er vell lov å ha forskjellige smaker??

kjedelig hvis ALLE kjørte rundt med Mtech styling vell??

Skal si meg enig i at det er bra folk har forskjellig smak, og helt greit for meg at folk kjører overstyla biler. Men er det noe som er oppbrukt, så er det jaggu Rieger!

Er slik styling som bidrar til å styrke pakkisbil ryktet, selv på E30.

Det er Langt imellom hver E30 med m-tech på veien spør du meg.

Borbet A hjul, som du har, med strekk og god senk, gjør seg bra på E30.

Men for all del, ditt valg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. en lyseblå, rosa, turkis, "rs-blå" eller lys grønn E30 med denne stylingen og Borbet A så hadde man vært kongen på stripen i ca 1993 :lol:

Om man nå har en orginal E30, med fete felger og senking så har man egentlig det man trenger... 8)

når du sier det er bilen min is-blå å har Borbet A felger xD

synes stylinga var litt fin jeg men er vell lov å ha forskjellige smaker??

kjedelig hvis ALLE kjørte rundt med Mtech styling vell??

En kompis hadde en oransje E30 med borbet A 9*16 og 10*17, denne stylingen og Jägermeister dekor.. Jeg syntes den var dritkul! Harry som bare, men ikke mye som var gøyere å råne rundt i..

Stemmer det at du har E46 M3-look frontfanger nå? det kan "gå an" med en slik fanger på E30 også.. Men jeg må vel holde ved at null styling er det peneste i mine øyne. (ikke ettermontert mtech heller altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. en lyseblå, rosa, turkis, "rs-blå" eller lys grønn E30 med denne stylingen og Borbet A så hadde man vært kongen på stripen i ca 1993 :lol:

Om man nå har en orginal E30, med fete felger og senking så har man egentlig det man trenger... 8)

når du sier det er bilen min is-blå å har Borbet A felger xD

synes stylinga var litt fin jeg men er vell lov å ha forskjellige smaker??

kjedelig hvis ALLE kjørte rundt med Mtech styling vell??

Hvor ofte ser du en strøken mtech e30? Kan seriøst ikke huske sist jeg så en strøken e30 i det hele tatt..

Edit: Så nå de rose terningene rundt speilet.. Er i grunn ikke håp i det hele tatt her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mye posetivt her nei...

hvorfor henge seg opp i terningene?? :shock:

har fått spørsmål om komplett rieger GTS for 1200..

Så siden det er billig så?..........

Det blir litt som at om noen tilbød deg lexuslykter for 50kr eller lexuslykter + 500kr, så må du ha det på bilen...

Snakket såvidt med en ny landsmann i en sånn stylingsjappe.. Han skulle ha øvre og nedre lyktesenkere til E36, jeg påpekte at iallefall de nederste var bare stygt.. men han ville ikke høre pga at han var opptatt av bilen skulle skille seg ut.. Tror det ofte er oppfatningen, at man skal bort fra det orginale.. Man må liksom oppgradere girkulen pga at den orginale er jo ja, orginal. dermed blir fort en sånn hinsides stygg aluminiums-variant til 50kr. Litt pga at utvalget på den lokale sjappen suger og dette var det beste kompromisset og litt pga at den var billig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...