flobben Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 nå får jeg ikke sett videoene siden jeg er på jobb, så får ta en titt på dem i kveld, men jeg har alltid lurt litt på hvordan det hadde vært å stilt på på isveiene med en norskspekka ny fh16 eller tilsvarende. Virker jo som at ustyret de har er mega dårlig, og dekkene er omtrent på samme nivå som litauiske trailere har med seg over grensen ved første snøfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 drit kul serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Facinerende serie! Sett alle episodene nå Sinnsykt mye gale/dumme sjåfører der borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Sitter og ser gjennom episodene nå. Er i allefall 100% sikker på at ikke jeg skal ta meg noe tur til India å kjøre hverken bil eller lastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Kan vel si at trafikksituasjonen er like "Jævlig" i Pakistan...men funker fint å kjøre vanlig personbil der..Har kjørt der selv og...jah...var en del artige situasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå