StigJ Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Neida, joda, så...... http://cgi.ebay.co.uk/Motorsport-BMW-E3 ... 9697182877 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 blir noe vilt for meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Gå for Hartge - her er bilde av bilen din med de felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 felger, m3 skjørt, m3 fanger og senkesett kjøpt inn bilder så fort det er lakkert ble bbs rc 302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Elsker bbs rc 302! Nydelig farge du har også Hvor handlet du hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 kjøpte di a svogeren min som kjøpte di av tor arvid teland som er avhengig av m3 import Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Denne såg kjent ut ja Liker planene. BBS RC blir jo aldrig feil. Men behold orange blinkere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Såpass ja, kan ikke si jeg finner noen som selger de, ingen på ebay heller, kun til VAG biler med annen boltsirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 syns ikkje dte slo heilt ann me oransje blir orginale sota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Grei bil! Digge det interiøret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 ny motor kjøpt ble bare ein 2,5l , men har ikkje budskjett til mer! har så mye ant som koster penger au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Konge det da! Manuell og regner eg med? Forsette å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Fått tatt noen bilder av di nye felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 manuell ja nei har ikkje det.. bilen ser ikkje så fin ut sånn den står nå men blir nok litt fortgang snart..a æg snart får lappen tilbake snart 15 måneder siden eg mista ann men sliter litt me å finne verksted som har tid til å eu-godkjenne den.. noen tips om noen i område som har tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå