88 E32 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 OT:Fått lagd noen stickers,hvis noen er int:-) Har Sølvmet,og svart met også Ca 11x13 cm,selvkost 92,- Trenger jo ikke lime på hele teksten(alt er hver for seg) hvis man bare vil ha logo/Nürburgring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Haha, morsomt ordspill, lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Takk for det,litt moro må man ha,trenger jo ikke lime på hele teksten(alt er hver for seg) hvis man bare vil ha logo/Nürburgring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Jeg tar 2 klistremerker jeg, svart. Uten tekst ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Jeg tar 2 klistremerker jeg, svart. Uten tekst ! sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Kjempefornøyd med klistremerkene, anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Syns ikke folk skal kjøpe slike med mindre de faktisk har vært der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Bestiller en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Syns ikke folk skal kjøpe slike med mindre de faktisk har vært der! Enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
largund Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Baklager om jeg "kupper" tråden din men kan du lage en slik for Artic Circle Raceway i Mo i Rana? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Syns ikke folk skal kjøpe slike med mindre de faktisk har vært der! Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
largund Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Syns ikke folk skal kjøpe slike med mindre de faktisk har vært der! Enig. Derfor jeg spurte om en ACR-sticker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Syns ikke folk skal kjøpe slike med mindre de faktisk har vært der! Hvorfor ikke? Sitat fra en kompis på facebook som var der nede i fjor sommer: "De som aldri har vært på Ringen ikke vet hva det egentlig handler om, før de har kjørt der.. og ikke kjent dødsfrykten når du holder på å miste kontrollen og ser rekkverket nærmer seg som et balltre mot ansiktet, eller blir forsøkt forbikjørt av en engelskmann som finner ut at det ikke funker å bremse så sent som han trodde rett foran deg. Komme over dumpene ved Schwedenkreutz og ved første dumpen se fnugget av fronten på en bil i speilet langt bak, og for å finne ut da du har kjørt over neste dump at den er i full fart med å kjøre forbi deg, på yttern, i 260km/t. 1 sekund, så er han forbi, du er skrekkslangen, og glemmer å bremse ned mot Aremberg. DET er Nurburgring. En runde er som en emosjonell påkjenning, både fysisk og mentalt, ups and downs." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå