Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Da er jeg endelig hjemme! ;) godt å komme seg i sengs etter en lang kjøretur gitt! Og opp kl. 6:00 i morgen:p

Kjøreturen gikk kjempebra, bortsett fra en liten vannplaning, så nye bakdekk kommer på i morgen:p

Møtte også vatn like sør for Otta, hyggelig å hilse i forbifarten:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja godt å være hjemme igjen ;) tankene går fælt rundt i hodet mitt nå, om planer for nesteår, hvordan "look" jeg skal gå for osv.. tror jeg ble sykelig sjalu av å se hvor sykt clean m5'n til jakobm5 er :P lyst på nye hjul, masse nye deler, ny farge atpåtil :P hmm... dette er ikke bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja godt å være hjemme igjen ;) tankene går fælt rundt i hodet mitt nå, om planer for nesteår, hvordan "look" jeg skal gå for osv.. tror jeg ble sykelig sjalu av å se hvor sykt clean m5'n til jakobm5 er :P lyst på nye hjul, masse nye deler, ny farge atpåtil :P hmm... dette er ikke bra :P

Skjønner, kjenner den sykdommen, mye vil ha mer, og så videre! ;) Følger iallfall spent med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig hjemme! ;) godt å komme seg i sengs etter en lang kjøretur gitt! Og opp kl. 6:00 i morgen:p

Kjøreturen gikk kjempebra, bortsett fra en liten vannplaning, så nye bakdekk kommer på i morgen:p

Møtte også vatn like sør for Otta, hyggelig å hilse i forbifarten:p

hyggelig og hilse på ja:P blei ikke lange møtet da:P men så Godt at det var du som kom i mot:P får satse på og slå av en prat nestegang heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...