Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe :P nei, selv om jeg er utrolig glad i denne bilen, så har jeg lenge gått og tenkt på hva som kan gjøres mer med denne bilen, og selv om motor er det eneste svaret her, så luftes denne for salg..

Jeg kan love at jeg kommer sterkt tilbake da! ;) kan ikke være en sommersesong uten en lav og flott e39 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentlig ikke at den blir solgt xD men økonomisk så er det nok best sånn her, og det har jo vært med i vurderingen fra jeg har tenkt ordentlig på m5-bygging..

Jeg har allerede planer for både en og annen e39, så det blir ikke kjedelig fra min side, selv om godbil #1 kanskje forsvinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tynne annonser på begge bilene :P

Civicen trenger bilder, og BMW'n trenger noe annet enn bare fotoshoot bilder forfra. Du vet bilder selger, og da trengs det fra flere vinkler samt interiør ;)

Noe usikker på om dette er en reell pris, da dette dessverre er og blir en bil fra 97. Synd, men sant!

Uansett, lykke til med salget, blir spennende å følge neste prosjekt.

(PS: Søkte opp skiltnummeret ditt for å se på den leverte utstyrslista, men det kommer opp at ditt skiltnummer tilhører en 4-dørs E30 som ble vraket 21.03.2011 :P Sprøtt!)

*Edit: Internett lurte meg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30? :S send meg pm på skiltnr du brukte da?

Vet at bilder selger, og begge annonsene er veldig tynne sånnsett, men klarte ikke å vente med å legge dem ut, så det kommer stor update på begge med masse bilder både innvendig og utvendig i ettermiddag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...