Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tøffe bilder av en rå bil! :) Lysten på å kjøpe meg en E39 etterhvert.

Har du fått fiksa de bulkene du hadde i taket?

Skrevet

Takktakk:) de står på prioriteringslista nå;) så det står liksom mellom dynavin-spiller eller nytt tak:p

Skrevet

ser forsåvidt det i nicket, men kan ikke huske å ha sett noen e30 eller 116i i nærheten? hmm... hadde visst om det sto e30 her iallefall :P

Skrevet

Hvis du skal orne taket.. Bytter du bare takplaten vell.. Kan jo sette inn med takluke også da;) blir det lakkert ellerfoliert sort da:) kjikket en del på bilen din på gs for tenkte sku slå av en bimmers prat men så deg ikke:p

Skrevet

blir å bytte hele takplaten ja ;) men rammen til takluka er ikke lik såvidt jeg vet? eller kanskje? får se hva tiden bringer ;) har ikke råd til å kjøpe takluke for tiden, så isåfall må nok noen donere bort en til meg :P men skal sies at det hadde vært digg med taklike ja ;)

så endel på bilen din på gs også, tenkte å slå av en prat ja, men vanskelig å se hvem som er hvem når man bare kjenner bilen :P

Skrevet

Skulle kjøpt et tak på en hugger å tatt platen og takluka:p hadde jeg hatt skulle jeg donert:p ja det er vanskeli nårn ikke vet åsse eierne ser ut smal sak å bygge om til luke da du uansett bytter platen da:)

Skrevet

Ja, vet ikke hvor lett det er hvis man bruker en "gammel" takplate jeg? Koster 6800-ish for en ny en uten hull til takluke, og så er det dyrere med en med hull...

Hvis jeg får tak i en donor-bil, tror du det bare er å borre opp punktene og varme opp limet eller noe, så man får den av? Hadde vel vært lettest og billigst sånn tror jeg!

Skrevet

Stemmer godt det ja Mr. Silver ;) hadde et "historisk tilbakeblikk" rundt omkring i hele kristiansund, for både fruen og meg, så da endte vi opp på Kvitneset en tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...