Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du skal orne taket.. Bytter du bare takplaten vell.. Kan jo sette inn med takluke også da;) blir det lakkert ellerfoliert sort da:) kjikket en del på bilen din på gs for tenkte sku slå av en bimmers prat men så deg ikke:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir å bytte hele takplaten ja ;) men rammen til takluka er ikke lik såvidt jeg vet? eller kanskje? får se hva tiden bringer ;) har ikke råd til å kjøpe takluke for tiden, så isåfall må nok noen donere bort en til meg :P men skal sies at det hadde vært digg med taklike ja ;)

så endel på bilen din på gs også, tenkte å slå av en prat ja, men vanskelig å se hvem som er hvem når man bare kjenner bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpt et tak på en hugger å tatt platen og takluka:p hadde jeg hatt skulle jeg donert:p ja det er vanskeli nårn ikke vet åsse eierne ser ut smal sak å bygge om til luke da du uansett bytter platen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet ikke hvor lett det er hvis man bruker en "gammel" takplate jeg? Koster 6800-ish for en ny en uten hull til takluke, og så er det dyrere med en med hull...

Hvis jeg får tak i en donor-bil, tror du det bare er å borre opp punktene og varme opp limet eller noe, så man får den av? Hadde vel vært lettest og billigst sånn tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...