Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Er da mulig?!? I hel..... Dei så gjer noke sånt som detta burde blitt :angry:!! :twisted: Syke syke syke mennesker! At folk er så jæævla sjalu og ikke klarer å la noken andre ha noke fint er heilt sjukt! Forbanna dritsekker!

Tok de panser emblemet ditt og nyrene?!

Dekker forsikring noke som helst?

Er til å grine av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke noen som har gjort det der, panseret fløy opp mens jeg kjørte, skjønner ikke hva som skjedde, fikk helt sjokk :( nyrene og merket forsvant med smellet ja :/

Skrev det kanskje litt utydelig, men er nok han oppi himmelen som ikke liker bilen min!

satse på at han er sjalu da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som om det var noe sånt som hadde skjedd ja. Så ut som is som hadde fallt fra et tak først.

Jævlig kjedelig ivertfall!!!!!!!!!!!!

Dette er marerittet til enhver bimmer entusiast, men husk at det ikke er verdens undergang. Det er bare en bil in the end.

Nytt panser og få retta litt i taket så er bilen god som gull den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jobber med å få tak i nytt panser nå, får skiftet rute i morgen (torsdag) allerede! ingen som har panser i osloområdet virker det som, så blir vel Veng igjen, og blir folie nå, har ikke råd til å lakke det for 3k:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det får en til å tenke om det er verdt det, blir jo lagt mengder med penger i bilen til slutt, så man må jo ha økonomi til det!

Noe som ikke er så lett som student / Peppes-sjåfør:/

Noe inni meg sier: " selg og hold deg unna biler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det blækkbankarn! er helt jævlig ja, har fått ny frontrute nå, men bilen må fortsatt stå i garasjen en uke eller to til jeg får rå til nytt panser igjen, og hengsler og panserlåsen, forresten noen som vet hva man kan gjøre med taket? så det var 2 stedet det var "skarpe kanter" på bulkene, så jeg lurer på om man må pusse og sparkle og lakke hele taket også? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stund siden jeg har sett på tråden din.. Må først få sagt at bilen så nydelig ut på bildene før uhellet!

Ellers så må jeg få sagt kondolerer og det er utrolig leit at slikt skjer.. Du har hatt bra uflaks i det siste.. Alt ifra en oppretter som ikke holder det han sier til at han oppi himmern ikke liker bilen din.. =/

Det ang. taket, om det er bulker der så må du nok få det rettet ut med litt hamring, runking, sparkel, fuller og lakk for at det skal bli bra.. =/ Om jeg hadde hatt mulighet for å tatt det på jobben skulle jeg ha gjort det gratis for deg..

Håper du få fiksa penger og finner delene du trenger så fort som mulig. Lykke til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du mener dunking, men ja, må nok få gjort litt med det der, får vel høre med han som lakkerte bilen, om han kunne hjulpet meg med det også.. (for du har ingen mulighet til å gjøre slik muztang?)

Snakket med opprettern nettopp, og får igjen litt cash for røret mellom lmm og innsug som han revnet, og AC-tanken glemte han å gi tilbake, men skal hente den også, i dag kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...