Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Fet tralle! :mrgreen: Men fikk du den store bulken i panseret når du moste inn ebay grillen din eller? :wink:

Mobb ivei du! :P har sett den bulken:s vet ikke hvor den kommer fra:s men den er da ikke spå stor:p

Uansett så er det dårlig passform på nyrene som du sier, og tipper gs har like dårlig..

Klarte ikke la vær når det eneste du prater om andres biler, er hvor ''lave'' de er :wink: Men den bulken skjønner jeg ikke hvordan du har klart å fått? Fikk den kasnkje når du skulle sette inn nyrene? Tror nok uansett hvem andre nyrer du prøver, så vil de uansett ha bedre passform enn den du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slutte å mobbe deg for den høye bilen din jeg :P

den er heldigvis ikke såå stor da :) men har nok ikke fått den når jeg har satt på nyrene, har vært forsiktig med å montere de. grunnen til at det ser ut som det er så dårlig passform på de er pga uorg panser fra veng, tidenes dårligste passform!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slutte å mobbe deg for den høye bilen din jeg :P

den er heldigvis ikke såå stor da :) men har nok ikke fått den når jeg har satt på nyrene, har vært forsiktig med å montere de. grunnen til at det ser ut som det er så dårlig passform på de er pga uorg panser fra veng, tidenes dårligste passform!

Hehe du vil slippe det snart, skal nok kjøpe meg justerbart om ikke så altfor lenge :D Du får bytte ut det panseret da, så blir det bra! :) Fornøyd med poleringsmaskinen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir nytt panser til vintern, så blir det bra ;) justerbart blir bra! skal du valse også da eller?

har ikke fått prøvd den, kontoen er plutselig veldig tom nå, og må ha penger til bakdekk, så får ikke kjøpt scholl før om 2-3 uker :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir nytt panser til vintern, så blir det bra ;) justerbart blir bra! skal du valse også da eller?

har ikke fått prøvd den, kontoen er plutselig veldig tom nå, og må ha penger til bakdekk, så får ikke kjøpt scholl før om 2-3 uker :/

Min er allerede valsa, men lurer på om jeg skal gå ned i dimmensjon bak, slik at jeg kan få den enda lavere! Får se når jeg får montert coilovers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra ;) tror den får enda litt grommere utseende da! :D men den dype lakken din, blanke lister rundt vinduer og sota ruter gjør bilen bøs ass! :D og felgene bryter veldig opp med ellers runde former ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går finfint her;) bruk og vask som står på planen om dagen;) men planlegger en liten tvist av 2012-edition, så får se når jeg har fått inn litt deler:) blir ikke store forandringene, men litt details:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk slengt på nye bakdekk i går, endelig! Skulle egentlig prøve milestone greensport i 235/35-19" men fikk ikke tak i de, så da ble det acciles 235/35-19" men de var igjen for breie i forhold til sonar 245/35-19" som sto på, så da gikk jeg likesågodt over til 225/35-19" sportiva:p bilde av gamledekket under..

IMAGE_63D84C4C-43EB-49CE-AF49-3E56F3309B18.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...