Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

klimapanelet er jo styreenheten til ac'n, og når dynavinen først begynner å styre så gjør den det ikke halvveis tydeligvis :P ja, på tidfe med nye bilder nå, har vært for lite i det siste! :P

Skrevet

Har også fått inn dynavin og eg har ingen av de problemene du har. Er nesten garantert at det er noe annet som gjør det. I såfall har du en defekt dynavin. Får du nettet til å fungere forresten?

Skrevet

så jo kjekt ut med dynavin, hvordan er det med phono utganger på de her? hadde vært artig om man fikk dynavin til e38 også :(

Skrevet

Mener du har audio front,bak,sub+2xvideo med andre ord det skulle holde for de fleste. Og den har og mange phono inn.. blir litt trangt baki der ;)

Skrevet

er maaaange kabler bak der ja! :P hmm.. mulig jeg får høre med GS da, om å bytte enhet.. for den klikker iblant mtp bluetooth musikkavspilling, den veksler hurtig mellom "media play" og "stop" og så stopper den med "power off"

JTS77, har du koblet i den sorte lille boksen baki ledningsnettet til spillern? den er vel til canbus eller noe tror jeg?

Skrevet
er maaaange kabler bak der ja! :P hmm.. mulig jeg får høre med GS da, om å bytte enhet.. for den klikker iblant mtp bluetooth musikkavspilling, den veksler hurtig mellom "media play" og "stop" og så stopper den med "power off"

JTS77, har du koblet i den sorte lille boksen baki ledningsnettet til spillern? den er vel til canbus eller noe tror jeg?

Den lille svarte boksen er til canbus ja. Må ha denne i for at dynavin skal kunne fungere med multiratt og for at den skal klare å hente info om bilen står i revers (pdc) og for at obc skal fungere. Har du ikke denne tilkoblet trur eg ikkje det er verre enn at ovennevnte ikke vil fugere.

Eg har prøvd å rote litt rundt i menyene etc og eg får ikkje 3g nettet til å fungere, vet det er dekning men trur bare dynavinen er ganske ustabil på usb plugins. Har fått bestillt orginal usb-wifi stikke nå for å få nett i bilen. Så får vi se hva som skjer da :)

Men ang de problemene du har så ville eg tatt ut enheten og sett om noen kabler ligger i klem før eg hadde sendt den til gs.. evt sett om det fungerte når den er helt frakoblet.

Men har du internettet??

Skrevet

Har ikke noe nettilgang nei :/ får ikke det til å fungere helt :S har tatt ut spillern, så er ingenting i klem der, men mulig jeg skal prøve å koble ut den svarte boksen, og se om det kanskje gjør noe :S

Skrevet

Snakket med Sondre på GS nå, og han trodde det kunne ha noe med canbus-enheten, spesielt siden jeg ikke har mf-ratt.. så jeg har koblet den fra og skal prøve å kjøre uten den en periode, så får vi se hvordan det går, for nå er ac'n veldig uforutsigbar! jeg får den til å blåse kaldt iblant, men ikke når jeg helst vil :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...