Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 klimapanelet er jo styreenheten til ac'n, og når dynavinen først begynner å styre så gjør den det ikke halvveis tydeligvis ja, på tidfe med nye bilder nå, har vært for lite i det siste!
JTS77 Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Har også fått inn dynavin og eg har ingen av de problemene du har. Er nesten garantert at det er noe annet som gjør det. I såfall har du en defekt dynavin. Får du nettet til å fungere forresten?
Spiff Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 så jo kjekt ut med dynavin, hvordan er det med phono utganger på de her? hadde vært artig om man fikk dynavin til e38 også
JTS77 Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Mener du har audio front,bak,sub+2xvideo med andre ord det skulle holde for de fleste. Og den har og mange phono inn.. blir litt trangt baki der
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 er maaaange kabler bak der ja! hmm.. mulig jeg får høre med GS da, om å bytte enhet.. for den klikker iblant mtp bluetooth musikkavspilling, den veksler hurtig mellom "media play" og "stop" og så stopper den med "power off" JTS77, har du koblet i den sorte lille boksen baki ledningsnettet til spillern? den er vel til canbus eller noe tror jeg?
JTS77 Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 er maaaange kabler bak der ja! hmm.. mulig jeg får høre med GS da, om å bytte enhet.. for den klikker iblant mtp bluetooth musikkavspilling, den veksler hurtig mellom "media play" og "stop" og så stopper den med "power off" JTS77, har du koblet i den sorte lille boksen baki ledningsnettet til spillern? den er vel til canbus eller noe tror jeg? Den lille svarte boksen er til canbus ja. Må ha denne i for at dynavin skal kunne fungere med multiratt og for at den skal klare å hente info om bilen står i revers (pdc) og for at obc skal fungere. Har du ikke denne tilkoblet trur eg ikkje det er verre enn at ovennevnte ikke vil fugere. Eg har prøvd å rote litt rundt i menyene etc og eg får ikkje 3g nettet til å fungere, vet det er dekning men trur bare dynavinen er ganske ustabil på usb plugins. Har fått bestillt orginal usb-wifi stikke nå for å få nett i bilen. Så får vi se hva som skjer da Men ang de problemene du har så ville eg tatt ut enheten og sett om noen kabler ligger i klem før eg hadde sendt den til gs.. evt sett om det fungerte når den er helt frakoblet. Men har du internettet??
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Har ikke noe nettilgang nei :/ får ikke det til å fungere helt :S har tatt ut spillern, så er ingenting i klem der, men mulig jeg skal prøve å koble ut den svarte boksen, og se om det kanskje gjør noe :S
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Snakket med Sondre på GS nå, og han trodde det kunne ha noe med canbus-enheten, spesielt siden jeg ikke har mf-ratt.. så jeg har koblet den fra og skal prøve å kjøre uten den en periode, så får vi se hvordan det går, for nå er ac'n veldig uforutsigbar! jeg får den til å blåse kaldt iblant, men ikke når jeg helst vil
wicky124 Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Må hilse tilbake når jeg hilser på deg da...hahaha
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Hilste tilslutt:p du kan tro dama skjønte mye eller? XD
Kimmey Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Hehe! hvor får man tak i Dynavin? Bestiller fra ebay eller i Norge kanskje? Lurte litt på til E36'n etterhvert
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 GS bildeler har;) men spørs om de har noe til e36? :s Her er dagens shitty iPhone HDR-bilde:p
Kimmey Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Nei jeg sjekket litt nettopp, men tror ikke det finnes til E36, men det gjør ikke noe Kveldsbilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå