Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

klimapanelet er jo styreenheten til ac'n, og når dynavinen først begynner å styre så gjør den det ikke halvveis tydeligvis :P ja, på tidfe med nye bilder nå, har vært for lite i det siste! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er maaaange kabler bak der ja! :P hmm.. mulig jeg får høre med GS da, om å bytte enhet.. for den klikker iblant mtp bluetooth musikkavspilling, den veksler hurtig mellom "media play" og "stop" og så stopper den med "power off"

JTS77, har du koblet i den sorte lille boksen baki ledningsnettet til spillern? den er vel til canbus eller noe tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er maaaange kabler bak der ja! :P hmm.. mulig jeg får høre med GS da, om å bytte enhet.. for den klikker iblant mtp bluetooth musikkavspilling, den veksler hurtig mellom "media play" og "stop" og så stopper den med "power off"

JTS77, har du koblet i den sorte lille boksen baki ledningsnettet til spillern? den er vel til canbus eller noe tror jeg?

Den lille svarte boksen er til canbus ja. Må ha denne i for at dynavin skal kunne fungere med multiratt og for at den skal klare å hente info om bilen står i revers (pdc) og for at obc skal fungere. Har du ikke denne tilkoblet trur eg ikkje det er verre enn at ovennevnte ikke vil fugere.

Eg har prøvd å rote litt rundt i menyene etc og eg får ikkje 3g nettet til å fungere, vet det er dekning men trur bare dynavinen er ganske ustabil på usb plugins. Har fått bestillt orginal usb-wifi stikke nå for å få nett i bilen. Så får vi se hva som skjer da :)

Men ang de problemene du har så ville eg tatt ut enheten og sett om noen kabler ligger i klem før eg hadde sendt den til gs.. evt sett om det fungerte når den er helt frakoblet.

Men har du internettet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe nettilgang nei :/ får ikke det til å fungere helt :S har tatt ut spillern, så er ingenting i klem der, men mulig jeg skal prøve å koble ut den svarte boksen, og se om det kanskje gjør noe :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med Sondre på GS nå, og han trodde det kunne ha noe med canbus-enheten, spesielt siden jeg ikke har mf-ratt.. så jeg har koblet den fra og skal prøve å kjøre uten den en periode, så får vi se hvordan det går, for nå er ac'n veldig uforutsigbar! jeg får den til å blåse kaldt iblant, men ikke når jeg helst vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...