Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får lage en ny poll for sommerfelger da det er noe helt annet med fargen jeg har på bilen nå :)

lurte litt på GS Race Edition?

vil iallefall ha mørke felger! hadde vært aktuelt å pulverlakke GS Evolution svart matt, tror det hadde vært tøft :)

Litt bilder:

Race Edition

91449.jpg

Breyton GTS/Evolution i matt svart: (vil ikke ha polert kant og svart senter, iallefall ikke disse felgene)

breyton_racegts_b_ci3_l.jpg

Eller skal jeg kjøre Hyper Track:

d5safa89tr8ubc9e9kec.jpg

Eller andre forslag?

Kjør på med photoshopping for de som vil :)

Skrevet

Hvis noen lurer på hvordan det ser ut med forskjellige felger på e39 så ta en titt her ;)

http://www.bmwfaq.com/f152/llantas-para ... do-489876/

Men begynner litt å angre på fargevalget mitt da det er så himla vanskelig å velge riktige felger til bilen! er jo ingen som har bilder av denne fargen med aktuelle felger! :/ tror det ender opp med GS Race edition, så får jeg se om jeg evt tar bort den røde stripen eller lakker den i en annen farge hvis jeg finner en fin farge som kan matche resten av bilen...

Tror jeg må få bilen på veien og få litt senk på den for å få tilbake gløden, kanskje også se litt bar asfalt, som kanskje kommer til neste uke skal man tro yr (A)

Skrevet

Ja heldig der:p synes liksom vanlig sølvfargede felger blir litt "kjedelige" til den fargen(no effence, dine er lekre ;) ) er nok aller mest keen på breyton gts i svart matt, men det blir dyrt, og er mye styr med å kjøpe GS sine for å sandblåse pulverlakkere de... Så det blir nok senere en gang isåfall;)

Skrevet
Ja heldig der:p synes liksom vanlig sølvfargede felger blir litt "kjedelige" til den fargen(no effence, dine er lekre ;) ) er nok aller mest keen på breyton gts i svart matt, men det blir dyrt, og er mye styr med å kjøpe GS sine for å sandblåse pulverlakkere de... Så det blir nok senere en gang isåfall;)

Kjøp heller ekte felger, så slipper du tanken på at de er kjedelig i sølvfarge ;)

Problemet med svarte felger er at de forsvinner..

Skrevet

Får ikke sandblåst sånne eikefelger, må syrebades så lakken preller av (fikk høre det av en lakkerer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...