ubersimen Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 morsomt med avtrykk av nyrene på taket etter at det spratt opp da
Tzunami Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Får lage en ny poll for sommerfelger da det er noe helt annet med fargen jeg har på bilen nå lurte litt på GS Race Edition? vil iallefall ha mørke felger! hadde vært aktuelt å pulverlakke GS Evolution svart matt, tror det hadde vært tøft Litt bilder: Race Edition Breyton GTS/Evolution i matt svart: (vil ikke ha polert kant og svart senter, iallefall ikke disse felgene) Eller skal jeg kjøre Hyper Track: Eller andre forslag? Kjør på med photoshopping for de som vil
ubersimen Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Ta noe sånt som race edition med litt kant men uten den røde stripen.
Bjornhbjelland Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Haha, litt morsomt bilder så Ubersimen la ut! Men så absolutt Hyper Track. 8.5 foran og 9.5/10 bak! Med Svart eller rød senter! Fantastisk fine felger!
Tzunami Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 GS har iallefall bare 8,5 og 9,5 bredde på 19", men hadde vært tøft med 10"ere
Muztang289 Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Tenker han mente runking, eller "sløgger" for å dra ut bulker Stemmer det..
blækkbankarn Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 svartmatt med rød stripe! dem e råååå! ska ha d på e36`n når æ kjæm så langt! men den bli kvit med svart... men de felgan går nå til d meste alikkavell!
Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Hvis noen lurer på hvordan det ser ut med forskjellige felger på e39 så ta en titt her http://www.bmwfaq.com/f152/llantas-para ... do-489876/ Men begynner litt å angre på fargevalget mitt da det er så himla vanskelig å velge riktige felger til bilen! er jo ingen som har bilder av denne fargen med aktuelle felger! :/ tror det ender opp med GS Race edition, så får jeg se om jeg evt tar bort den røde stripen eller lakker den i en annen farge hvis jeg finner en fin farge som kan matche resten av bilen... Tror jeg må få bilen på veien og få litt senk på den for å få tilbake gløden, kanskje også se litt bar asfalt, som kanskje kommer til neste uke skal man tro yr (A)
Glema Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Heldigvis hadde jeg ikke problem med felgvalget side de fulgte med bilen
Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Ja heldig der:p synes liksom vanlig sølvfargede felger blir litt "kjedelige" til den fargen(no effence, dine er lekre ) er nok aller mest keen på breyton gts i svart matt, men det blir dyrt, og er mye styr med å kjøpe GS sine for å sandblåse pulverlakkere de... Så det blir nok senere en gang isåfall;)
Mikael-B Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Ja heldig der:p synes liksom vanlig sølvfargede felger blir litt "kjedelige" til den fargen(no effence, dine er lekre ) er nok aller mest keen på breyton gts i svart matt, men det blir dyrt, og er mye styr med å kjøpe GS sine for å sandblåse pulverlakkere de... Så det blir nok senere en gang isåfall;) Kjøp heller ekte felger, så slipper du tanken på at de er kjedelig i sølvfarge Problemet med svarte felger er at de forsvinner..
Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 hmm... fant disse bildene etter mye leting på mboard osv, blir usikker igjen jeg altså
FCBayern Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 jeg hadde tatt vanlige LM kopier du kan forresten sjekke linken på signaturen min for litt inspirasjon
FCBayern Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Ja heldig der:p synes liksom vanlig sølvfargede felger blir litt "kjedelige" til den fargen(no effence, dine er lekre ) er nok aller mest keen på breyton gts i svart matt, men det blir dyrt, og er mye styr med å kjøpe GS sine for å sandblåse pulverlakkere de... Så det blir nok senere en gang isåfall;) Får ikke sandblåst sånne eikefelger, må syrebades så lakken preller av (fikk høre det av en lakkerer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå