Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Nei står nok over det gitt:p leppa skal få være Carbon;) blir også mer carbondeler til vintern/våren, men ja, det skal lakkeres, utvendig thou..

Og grillen er nok ikke noe jeg gidder å lakkere, fikser meg heller en original og lakker opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart blir det lakkert! ;) er mye tøffere sånn! ;) men det skal jo i prinsippet ikke se strukturen om den blir pusset ned:s men har sett det tidligere også, at man ser strukturen i skinnet, om man ser langsmed flatene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det daniel;) du har jo fått sniktitt på fargen også du;) kanskje du får se det i morgen:D allerede fått flere positive tilbakemeldinger på listene, overraskende nok:p

Du støtter meg som min nye lakkerer til vinter/vår også eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, er pga vekt jeg skal ha carbondeler, er ikke snakk om detaljer, men om større deler, i tillegg vil ikke bakluka kunne ruste, noe som er et stort problem for de fleste biler, da det fort kan komme fuktighet inni luka, og rusta kommer innenfra!

Var på akerbrygge i dag ja;) kjente du igjen Civicen altså? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:p skjønner at du var skeptisk sånnsett;) liker heller ikke at større carbondeler synes, er mye tøffere om det ser "originalt ut" til man åpner panseret og ser carbonen på undersiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...