Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Nei står nok over det gitt:p leppa skal få være Carbon;) blir også mer carbondeler til vintern/våren, men ja, det skal lakkeres, utvendig thou.. Og grillen er nok ikke noe jeg gidder å lakkere, fikser meg heller en original og lakker opp;)
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Ja, panser og bakluke;) men som sagt blir det lakkert;)
lasseln Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Sålenge det blir lakkert er det godkjent Men er det ikke slik at om det er ekte carbon så vil man fortsatt se linjene fra carbonen selvom det er lakkert?
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Såklart blir det lakkert! er mye tøffere sånn! men det skal jo i prinsippet ikke se strukturen om den blir pusset ned:s men har sett det tidligere også, at man ser strukturen i skinnet, om man ser langsmed flatene..
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Stemmer det daniel;) du har jo fått sniktitt på fargen også du;) kanskje du får se det i morgen:D allerede fått flere positive tilbakemeldinger på listene, overraskende nok:p Du støtter meg som min nye lakkerer til vinter/vår også eller?
mbruer Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Hva er poenget med å ha carbon deler når de skal lakkeres slik at det ikke synes?
Øyvind L. Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Hva er poenget med å ha carbon deler når de skal lakkeres slik at det ikke synes? Vekt?????!
mbruer Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Hva er poenget med å ha carbon deler når de skal lakkeres slik at det ikke synes? Vekt?????! Hadde det vært en fullspekka banebil så hadde jeg trudd på deg Men spare vekt på en vanlig 523?... nææææh..
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Stemmer, er pga vekt jeg skal ha carbondeler, er ikke snakk om detaljer, men om større deler, i tillegg vil ikke bakluka kunne ruste, noe som er et stort problem for de fleste biler, da det fort kan komme fuktighet inni luka, og rusta kommer innenfra! Var på akerbrygge i dag ja;) kjente du igjen Civicen altså?
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Er ikke fordi det er en 523, er fordi jeg skal bygge den om;) og da er vekt veldig avgjørende om det blir godkjent eller ikke!
mbruer Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Er ikke fordi det er en 523, er fordi jeg skal bygge den om;) og da er vekt veldig avgjørende om det blir godkjent eller ikke! Da skjønner jeg;) For å kun spare vekt på en vanlig 523 virker litt fjernt heh
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Hehe:p skjønner at du var skeptisk sånnsett;) liker heller ikke at større carbondeler synes, er mye tøffere om det ser "originalt ut" til man åpner panseret og ser carbonen på undersiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå