Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Satser på iløpet av senhøsten en gang;) men må skaffe meg et sted å stå før jeg gjør det, orker ikke å skru i garasjen hjemme liksom! Skal ha et ordentlig verksted til den ombyggingen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen ferdig polert og vokset! :) tok ikke hele 3-step'en til Scholl, da lakken min er ganske fin fra før av (les. nylakkert 2011) så endte faktisk kun med s17+ siden jeg var så sliten etter å knikke og knukke og stå med poleringsmaskinen i evigheter :P er jo tross alt første gangen jeg gjør en sånn behandling! ;) uansett, så avslutta jeg med et lag Meguiars Nxt Generation Techwax 2.0 så nå er den blank og fin! :) slenger med et bilde av hva jeg har brukt, eller hva jeg tenkte å bruke anyway :P siden jeg ikke brukte clay, s03g eller s40..

IMAGE_3232C2FC-D95F-48A0-8A11-AD06E70F21DC.JPG

og sånn står den nå :) klar for gatebil til helgen! :D

IMAGE_1B943B2D-F6E1-4023-AF04-8284EC8CFB78.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gått over med S40 etterpå, selvom bilen er grå\blå.

S40 slutter ALDRI å imponere meg, uansett hvilken farge det er. Den gir en helt sinnsyk glans!

I mine øyne er S17 for grov til å bruke som siste steg før LSP(voks)

Nå er lakkfargen din forholdsvis grei å holde å lett å skjule riper og kjørespor, mens på min var det fortsatt krise når man så den i solen etter s17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg burde gått over med s40, så det blir en ny runde senere når jeg har bedre tid og får gjort det bedre, var tross alt første gangen;) startet med å ta masse bilder, men glemte det underveis, og kameraet ligger i bilen nå, så blir dårlig med blankhetsbilder før helgen:/

Ang bildene på første siden så har jeg fornyet dem, får dere de fortsatt ikke opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...