matsi Skrevet Juli 14, 2012 Skrevet Juli 14, 2012 Så/tok et par bilder av den.. digg e39:-) gøy å se litt flere bimmersfolk.
Tzunami Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 Takker Jakob;) ble ikke noe premie dette treffet heller, får se om noe under panseret kanskje hjelper? Matsi: alltid gøy det! du får bare slenge ut bilder om du vil, skal få ut noen bilder selv, men glemte kabel fra kameraet og til pcen, så får vente til jeg kommer hjem:/
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 var å titta på den idag og likte ikke de oransje listene inne i bilen ellers topp bil strøøøkent.
lasseln Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 var å titta på den idag og likte ikke de oransje listene inne i bilen ellers topp bil strøøøkent. Oransje? HÆ? Joachim!! Nå har du litt å forklare
Tzunami Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Skrevet Juli 15, 2012 Haha:p kommer bilder i kveld;) hatets gonna hate;) men synes det er tøft iallefall:)
Glema Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Syns bilen din var grisefet. Nå blir det kansje jeg som må ta ideer fra deg her Du har virkelig klart å fått en E39 som skiller seg ut fra mengden
Tzunami Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 ja, finner ikke kameraledningen, og så var jeg en smule sliten etter gatebil xD men lover at det kommer i kveld! kan hende jeg finner noen fra mobilen jeg kan bruke også i mellomtiden for å mette din nysgjerrighet
Tzunami Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Får legge ut et lite bilde da;) har også fått byttet dørpanelene fra m5'n, så nå har jeg skinndørpanel;) byttet og tilpasset håndtak-delen, så det sitter og ser ganske bra ut:) Vet det er veeldig drøy farge å ha på interiørlistene, men alt, og da mener jeg ALT annet inni bilen er svart, så ville piffe opp med noe litt sprøtt, og falt eksil for oransje;) skal få flere bilder i kveld, og en skikkelig update på alt som har skjedd med bilen siden sist;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå