Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Kult.

Takker!

Dette var jo dødsfett! :D En liten ting jeg har tenkt på, hva med å farge de to dekslene på M5-rattet i oransj? Digger bilen din :D

Lurer på om det kanskje blir hakket for mye, da det er ganske så oransje rundt meg når jeg sitter i førersetet :P Men skal ha det i bakhodet! ;)

litt heavy,litt kult, og særs spesielt, men gjennomført. likte det bedre nå som du fikk inn matter ble litt mer helhetlig nå.

Hehe :P ja det stemmer veldig godt egentlig :P helt enig at mattene gjorde at det ble mer helhet i bilen, så det ikke kun var en "tilfeldig" stripe oransje rundt, men litt mer detaljer ;)

Dette ble ikke så verst, faktisk :P

Liker at du gjør noe ikke alle de andre gjør! ;)

Må jo finne på noe nytt iblant vettu ;) var sykt spent på resultatet da jeg la første strøk, veldig usikker på om det ville bli noe bra xD

Hei! Heidu!!

Fant noe du trenger... ;)

http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-LEATHER ... 4146ed8acf

....Gir og brekk trekk med oransje sting!! 8)

Se der ja! det hadde vært tøft!! kunne faktisk tenkt meg i semsket skinn tror jeg, litt sånn BMW Performance-stil, men var jo absolutt ikke feil det der! ;)

Det der ble faktisk tøft :D Kudos sendes i posten!

(selvom jeg ikke har guts nok til å gjøre det selv)

Thx! :D bestemte meg for det så plutselig at jeg ikke rakk å tenke noe særlig over det, vet ikke om jeg hadde gjort det om jeg hadde vurdert mye frem og tilbake, for det er ganske drastisk gjort :P Men resultatet er jeg overrasket over, og ikke minst tilbakemeldinger! folk jeg nesten gruet meg til å vise det til, som frøkna, søstra mi osv synes det var veldig tøft og "riktig", og all den positive tilbakemeldingen her på bimmers også, det gjør det ekstra gøy å utforske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arvid: de der likte jeg!! :D vil trekke om rattet mitt også, etterhvert, kanskje :P så da blir det i samme stil ;)

Henrik: rattet passer rett over, men du på passe på at du får et som matcher, prefacebil har singelstage airbag, mens facelift har doublestage airbag, pluss en annen slepering. jeg vil anbefale deg å kjøpe et likt ratt fra e36, mitt er iallefall fra e36 m3 EVO, og det passer rett over ;)

aplet86: jo takk :D følte jeg måtte gjøre noe drastisk for å skille seg ut ifra de maange e39'ne i dette langstrakte land ;) det er klart at det ikke er det viktigste, å skille seg ut, men er gøy å ha noe andre ikke har, og når jeg i tillegg trives med det så tenkte jeg "jaja, hvorfor ikke :D "

Dashbord og midtkonsoll med oransje sømmer høres ikke dumt ut, tror jeg må skrive det opp i planene, sammen med git/brekk-mansjett og ratt trekt opp med oransje stitching også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...