bayerks-mach-werk Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 tøfft bilde av en tøff bil kom med flere slike bilder.
MathiasW Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Dere er innpå noe her gutter Her er et kjapt bilde fra forrige uke, har ikke photoshop på denne pc'en, så er redigert i et dårlig photo-program... anyways.. [ Bilde ] Trenger ikke photoshop for å få fine bilder av den bilen da gleder meg til m5'en min er ferdig!!
Tzunami Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Det skjønner jeg! gleder meg til å begynne på min også! men mangler litt kapital enda da :/ skal se om jeg får jobbet litt med bildene ila dagen, så kommer det flere etterhvert
wicky124 Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Syntes jeg så deg i stad..men det var bare en annen kuuuuuulere femmer.... (nei jeg liker ikke at du ikke fant klips til meg...)
Tzunami Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 håper da ikke det var min bil iallefall for den står innelåst klips meg her og klips meg der du får lage noen klips da vettu
Michaelw Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Tror jeg må gå til innkjøp av speilrefleks ettervært for og kunne ha sånne fine stemningsbilder innimellom
Tzunami Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Jeg er treig til å få satt meg ned med bildene fra forrige helg gitt men skal få satt meg ned iløpet av helgen! lover!
Tzunami Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Siden jeg fortsatt ikke har bildene klare fra photoshoot så får jeg slenge ut et bilde fra gatebil magazin av 1,5 bimmere:p
Fire^^ Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Da har jeg brukt hele kvelden min på å lese gjennom HELE tråden din rett å slett en rå E39 å jeg finner mye inspirasjon til min nyinnkjøpte e39 Kommer til å følge med her!
Tzunami Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Gøy å høre! husker jeg brukte mangfoldige timer på å lese om andre prosjekter, spesielt i startperioden for min del også, lese meg opp på par hundre sider på det drøyeste, og ja, det er tidkrevende! men gøy å høre at dette ikke bare er en tråd for historikken på BMW'n min, men at det kan være til inspirasjon for andre
Tzunami Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Vært stille her en stund, så får slenge ut et bilde for dagen. Hadde en photoshoot for meg selv, kommer mer iløpet av helgen når jeg får satt meg ned og redigert litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå