norbakken Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Vært stille her en stund, så får slenge ut et bilde for dagen.Hadde en photoshoot for meg selv, kommer mer iløpet av helgen når jeg får satt meg ned og redigert litt [ Bilde ] VELDIG pent!
jakobm5 Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Når kommer det no skrudde gromme felger hær da mr ? :)
Tzunami Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Blir nye felger til våren, men det er det ingen som får vite hva er enda;)
M|Fjeld Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Savner mere kontraster og sprekere farger utvendig. Vurdert oransje detaljer hist og her?
Tzunami Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 er forsåvidt enig der, usikker på hva det blir mtp det, men noe freshere enn den er nå blir det jo
wicky124 Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 jeg vet hvilke felger det er! Men lover å ikke si noe!
Rayen Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Dere er innpå noe her gutter Her er et kjapt bilde fra forrige uke, har ikke photoshop på denne pc'en, så er redigert i et dårlig photo-program... anyways.. [ Bilde ] Frekt... Kjenner savne etter E39 når eg ser slike bilder.... Kanskje det dukker opp en til på forumet snart........????
joachim sørlie Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 hørt noen rykter om at du har blitt en liten råkjører og lokal shell råner?
Michaelw Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 hørt noen rykter om at du har blitt en liten råkjører og lokal shell råner? Er fin lyd på bilen hans når bakhjula går fortere en forhjula Ble bildene fra garasjeanlegget så dårlig at de ikke var vært og redigere?
Tzunami Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 hørt noen rykter om at du har blitt en liten råkjører og lokal shell råner? Haha var mye kjentfolk der, så måtte ta meg en tur og hilse vettu
Tzunami Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 hørt noen rykter om at du har blitt en liten råkjører og lokal shell råner? Er fin lyd på bilen hans når bakhjula går fortere en forhjula Ble bildene fra garasjeanlegget så dårlig at de ikke var vært og redigere? De ble faktisk skuffende dårlige men kan se om noen av de kommer ut iløpet av kvelden har vært på vannet i hele dag, så ganske sliten så da er det tidlig inn, og få til litt redigering
Tzunami Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Litt flere fra gårsdagens shoot Kult å få bilder i bekmørket til å se ut som om det er tatt med soloppgangen
Tzunami Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 ja, men lm'ene trenger litt oppfriskning, så kan hende jeg drar den så langt at jeg lakker de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå