Rayen Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Di er jo veldig fin slik di er då.. Eg tror ikke eg hadde gjort det kler bilen veldig godt no...bra bilder btw
CV-Erik Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Så du passerte meg når jeg sto på en bussholder med motor som ikke ville rundt og politi bak meg Fin bil
Tzunami Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Di er jo veldig fin slik di er då.. Eg tror ikke eg hadde gjort det kler bilen veldig godt no...bra bilder btw Takktakk ganske fornøyd med bildene;) ja, de kler bilen veldig godt, så mulig jeg beholder de sånn, tror ikke jeg gidder å gjøre noe med dem i år iallefall
Tzunami Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Så du passerte meg når jeg sto på en bussholder med motor som ikke ville rundt og politi bak meg Fin bil Var noe kjent med den bilen der ja! tenkte du ble stoppa for å kjøre uten bakfanger jeg men? Takk
Ivrig86 Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 ja, men lm'ene trenger litt oppfriskning, så kan hende jeg drar den så langt at jeg lakker de Hei hei hei hehehe ... du som sto innover i oslokantene i nærheten av tyrigrava igår? Var på sykkeltur med en gjeng R sykkler forbi der =D
Tzunami Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Det er nok mye mulig da jeg var innover der ja spiste is på nesset, så en haug med mc'er frese forbi da når du nevner det så tror jeg jeg så en gsx-r også
Ivrig86 Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Det er nok mye mulig da jeg var innover der ja spiste is på nesset, så en haug med mc'er frese forbi da når du nevner det så tror jeg jeg så en gsx-r også Hehe ja var endel GSXR ja
Tzunami Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 slenge ut bilen på vei derifra og fikk mange tomler opp fra mc'ene langs veien der
wicky124 Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Du mente bare "butthole thumb" / "Up Yours"... hahaha
Tzunami Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Da settes kursen mot Kristiansund! om noen møter å meg, så er det bare å blinke!
haybimmsen Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Da deg en tur til ålebyen med da.. 3 tima unna
Tzunami Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Jo takk;) kult å skue prosjektet ditt også!! Lurer på om jeg spottet "custom" sin røde e34 i Gjøvik også? uansett er jeg iallefall i kristiansund nå, deilig å være fremme! Kom frem halv 1. i går, så da var maten klar, og tror jeg slukna halvminutt etterpå turen gikk kjempefint, utrolig deilige seter å kjøre lenge i! Nå er bilen full av sand bakpå iallefall, så den må få seg en shining i dag tenker jeg;) vaskevott og mikrofiber er med i bagen!
jakobm5 Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 det trengs nokk en grundig vask etter den turen ja;)
Spiff Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 ja, men lm'ene trenger litt oppfriskning, så kan hende jeg drar den så langt at jeg lakker de har ikke prøvd og photoshop og se hvordan det blir med oransje felger da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå