Tzunami Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Lite prøveprosjekt av rammelaging til 2din;) Skal ta litt flere bilder her og der;) Takk for infoen Roald, da får jeg nedprioritere andre ting så jeg får lakkert opp panseret;) Til admin'er: kan dere slette pollen min? Har bestemt meg for felger;) men klarer ikke å slette den:s
Tzunami Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Da kommer bildene til syvende og sist Litt bilder etter en god og velfortjent vask! (noen som sa spacere? ser ut som om bilen går på stylter! ) Her er spilleren, med egenprodusert ramme ble ganske fornøyd med iphone-kabelen som jeg trakk ut av askebegeret! Har også fått satt inn en sub, så det har blitt litt godlyd i bilen nå!! More to come!
Bjornhbjelland Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Meget pent tross ekstremt uhell! Fargen på bilen er heilt upåklagelig fin. Elsker den fargen på E39. Du er på god vei til den unike gjennomførte E39 looken du ville ha! Godt jobba!
FCBayern Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 har du flippen som satt der cd spilleren satt før? til salgs?
Tzunami Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Har den ja;) vil beholde rammen, men flippen er til salgs, forsåvidt org cdspiller også!
Tzunami Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Fikk spylt over bilen lett i dag, og selvfølgelig tatt noen bilder Har også bestilt M5-lokari til frontfangern, så det blir montering til uka Blått lys er tøft Fuktig matt panser Synes dette var litt tøft, får frem en helt annen form på panseret og preface-nyrene enn det man tenker over og ser til vanlig Litt redigert, men ble tøft synes jeg
Mikael-B Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Gode og fine bilder du tar Gleder meg til å se denna i sommermodus!
Tzunami Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Takktakk mikael;) du er ikke alene om å glede deg til det gitt! nesten så jeg tømmer mastercardet og smeller på med sommerfelger og senk med en gang, for det har jo tross alt vært masse plussgrader i hele dag, og tørre asfaltflekker opptil flere steder!
Bjornhbjelland Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Føler med deg Tzunami. Flere ganger kvar dag eg tenker at da er på tide med sommerfelger! venter bare på stabile varmegrader!
Tzunami Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Skal prøve å komme med "dagens bilde" hver dag fremover, sålenge det er noe å vise da så her er dagens bilde: Km-stand stemmer iforhold til serviceheftet osv, så det er nok ikke tuklet med her Hater at folk tukler med kmstand og skrur ned for å selge til høyere pris!
Tzunami Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Både übersimen og jeg liker å leke oss med kamera, locations, vinkler osv, så skal ikke se bortifra at denne tråden blir full av bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå