Glema Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Får lage deg en egen tråd om "hvordan ta bra bilder av bilen"
Tzunami Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Tror jeg står over det Glema men flere bilder skal det bli, så får dere heller se og lære av de Har fått tatt av fronten og "rettet" litt skeivhet mellom frontplate og shocker'e, og justert opp sporene til frontfangern, så den sitter også godt på nå Også fikk vi montert noe midlertidige endestusser som jeg hadde liggende, diffusern er også på plass, så nå begynner det å ligne noe Bilder kommer i morgen, når ubersimen får ut fingern
FCBayern Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Deilige bilder! Må få til noe E39 treff/cruising synes jeg! Så fort solen dukker opp. Kommer du på Valle i april/mai? Må få byttet støtfanger jeg da :'(
Tzunami Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Klart jeg kommer på Valle hovin 2 mai:D bare skrape frem litt cash til sommersko og litt farge på panser osv;) Den fangern får du byttet fort vettu;) par tusen så har du ny fanger med lakk, da blir bilen god som ny:) Edit:iPhone autocorrect-shit..
Tzunami Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Pent pent:D her er det skikkelig og hardt arbeid som ligger bak;)
Tzunami Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 De hadde jeg liggende fra gamlebilen, tror nok de er hjemmelaget av et slag;) Her ser du gamlebilen:p
Michaelw Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Nå begynner det og dra seg til her! Liker bilen, og blir morro og se til sommer'n! Du kjører den hvis du kommer innom jobben regner jeg med?
Tzunami Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Selvfølgelig kjører jeg denne;) klarer ikke å skille meg fra bilen lenger:p Får se, hvis jeg klarer så blir det litt updates om en måneds tid, med senk, felger og lakk men da blir det lite kebab på en stund:p
Tzunami Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 Sto og beundret bilen idag etter en tur på nye GS i oslo, og må si meg meget fornøyd med fargen! bilen er grøssende skitten, selv om den blir vasket to ganger i uka men alikevel er det liksom noe helt spesielt med den fargen! jeg angrer ikke et sekund på at det ble denne fargen! og gleder meg enormt mye til å få på litt senk og felger snart! Forresten til de som handler litt på GS, det har blitt en mye bedre og større butikk nå, M3'en står inni butikken, det hadde den ikke klart i forrige lokalene
Michaelw Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Sto og beundret bilen idag etter en tur på nye GS i oslo, og må si meg meget fornøyd med fargen!bilen er grøssende skitten, selv om den blir vasket to ganger i uka men alikevel er det liksom noe helt spesielt med den fargen! jeg angrer ikke et sekund på at det ble denne fargen! og gleder meg enormt mye til å få på litt senk og felger snart! Forresten til de som handler litt på GS, det har blitt en mye bedre og større butikk nå, M3'en står inni butikken, det hadde den ikke klart i forrige lokalene Hah, har jeg ikke fått med meg at de har flyttet!? Hvor ligger de nå? Ligger noen powerflexforinger og venter på meg der..
Tzunami Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 ligger på helsfyr (lenger opp i veien) ved gamle postlokalene der, mye bedre lokaler
Michaelw Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 ligger på helsfyr (lenger opp i veien) ved gamle postlokalene der, mye bedre lokaler Ah, enda lettere og komme dit da! Tror nesten jeg må ta en tur innom etter jobb i dag for og titte ^^
Tzunami Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Var innom lakkerern og fikk et pris på å fikse tak og lakke panseret, svimlende 13 500,-!!! det er ikke noe jeg har råd til nå, så får lakke panseret, og så får man se med tiden, men skal iallefall prøve å få en bedre pris et annet sted! Rop ut hvis noen vet om noe billig oppretting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå