Tzunami Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 jaja, da prøver jeg med nytt carbon-emblem fikk dette i posten i dag så skal man bli kvitt m5-merkene på siden også Har dessuten bestilt senk, så det kommer i morgen
Bjornhbjelland Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Blir bra! Har samme emblem på min! Gjerne litt info om senken! Er på jakt etter ny!
FCBayern Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Org emblem eller? hvor kjøpte du de? skal de klistres utenpå M5 emblemer?
Tzunami Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Det er uorg, men var ikke riktig størrelse:/ så ender nok med å kjøpe fra Koed til 150,- eller noe, blir coilovers, så den blir low n'slow:D Mer info kommer senere;)
Tzunami Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Senken er av merket SuperSport, og er selvfølgelig coilovers blir hentet i morgen, så får vi se når muligheten byr seg til å få det montert! Kan ikke tenke på annet enn det vakre bildet jeg har i hodet av et stykk laaaav e39 med feite Lm-felger
Tzunami Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Da har jeg kommet meg hjem fra drøbak, pluss og cruisa litt Senkesettet ligger trygt i bagasjerommet etter en hyggelig handel med Polardego og Parts and Retards! Skal bringe den "down to earth" så fort muligheten byr seg, så da kommer det bilder
Tzunami Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Blir nok dårlig med skruing i helgen gitt, skal på vålerbanen med Vacn, og jobbing på søndag :/ Var forresten på posten og hentet en dobbel endestuss nå nettopp som ser slik ut Men den blir nok ikke montert, så hvis noen har lyst på, så rop ut selges til HBO 500,-
Tzunami Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Da bestilte man seg nye carbonnyrer også takk til ebay xD
jakobm5 Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Da bestilte man seg nye carbonnyrer også takk til ebay xD her har du supersport coilovers og bbs lm i 8,5 og 9,5 19,,,syns dem ser små ut jeg
jakobm5 Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Da har jeg kommet meg hjem fra drøbak, pluss og cruisa litt Senkesettet ligger trygt i bagasjerommet etter en hyggelig handel med Polardego og Parts and Retards! Skal bringe den "down to earth" så fort muligheten byr seg, så da kommer det bilder hva kom senken på der da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå