Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Er det 19"? :o 20" blir jo litt drøyt liksom, men enig at 19" så litt smått ut:/

Kostet 4500,- med bimmersrabatt, så ganske så fornøyd:)

billi:) 5500 på gs og da var det inkjøpspris sa han :lol:

skal du ha bbs lm bør du absolut gå for 20" 19 ser kjempesmå ut,,,ble faktisk spurt om det var 17" her igår :applause:

få lakkert panseret ditt og senket nå så har du ett kjempe exemplar av bmws fineste karosseri:) vurderer å selge min blå,,,har 3 stk idag :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jaja, ingen tvil om at GS har sine egne priser på det meste;) men service har de! ;) får tenke litt på det med felger, blir ikke noe mindre iallefall:p

Panser blir lakkert til helgen;) så får jeg se hva som skjer med taket, har noen ideer;) 3 E39?:o er helt enig om at det er det fineste karosseriet, e46 coupe på en goood andre;) men m5 E39 er og blir drømmen av bmw'er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jaja, ingen tvil om at GS har sine egne priser på det meste;) men service har de! ;) får tenke litt på det med felger, blir ikke noe mindre iallefall:p

Panser blir lakkert til helgen;) så får jeg se hva som skjer med taket, har noen ideer;) 3 E39?:o er helt enig om at det er det fineste karosseriet, e46 coupe på en goood andre;) men m5 E39 er og blir drømmen av bmw'er! :)

har den m5n med work meister og en o3 m-tech turing og 98 tdsn:) ja service har dem,,,, :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt BBS LM ser utrolig smått ut.. 19" i LM synes jeg ser helt perfekt ut IRL. 20" er for stort på E39, det blir for styltete.

Jeg synes 18" er perfekt, spesielt hvis man skal kjøre lavt :)

Sant, lm har det med å virke så små I forhold til andre fanger i samme dim. 18" blir det nok ikke, men lav, ja det kan jeg love deg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sto bilen på bukk for i kveld, har fått byttet dempere foran, men bak var det noe værre, fikk løsnet de helt, men fikk dem ikke ut, da de ikke kommer langt nok ned, og var klin umulig å få dem på igjen :P så da blir det mer skruing i morgen også :P noen som har noen tips til å få ut bakdemperne?

har forresten også montert m5-lokari, endelig :D

men synes de stakk så langt ned? hvis du leser saltkjelen, eller forsåvidt andre med m5-lokari, lyst til å ta bilder og vise meg hvordan det ser ut på deres biler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja :P så bare nicket ditt jeg :P vårmønstringen er vel på valle hovin som hvert år?

Fyr løs med bilder :)

blir litt langt ifra molde da kansje;) har kunn dette bilde av turingen min for et par år siden,,legger ved et bilde av den nå også da...ser ikke lokariene så godt men dem skal stikke en del under fangeren,,,noe som er genialt for da slår dem nedi før fangeren og berger denne 8)lxomgeu5pgayqq75ltje.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare bra med bilder :) hvordan er det å montere den leppa med lokariene? går de like langt ned som leppa? har lyst på en slik en serru :P

forresten en meget pen touring! :) ikke helt fan av lyktesenkere men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...