Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe:p nei er ikke mange som vet hva det er, lærte det av tråden til saltkjelen jeg;) det er de plastdelene/skjermene som går fra hjulbuen foran, ned og ut til frontfangeren;) hvis det gjorde det noe lettere? Kan ta bilder i dag, så legger jeg ut iløpet av kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare bra med bilder :) hvordan er det å montere den leppa med lokariene? går de like langt ned som leppa? har lyst på en slik en serru :P

forresten en meget pen touring! :) ikke helt fan av lyktesenkere men ;)

mange for og mot lyktesenkere ja men dm blir foreløbi:) leppa bygger akkurat like mye ned so lokariene.. Perfekt:) monterte på min blå tds ikveld faktisk:) ka fyre noen bilder imorra:) har faktisk lyktesenk på alle mine 3:p men vi får se muli di går av m5"n til neste overhaling:) den henger nå på 4 bukker og blir vokset:) hvordan gikk det med senkemonteringa? Venter på laaaaave bilder:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer Glema ;) bilder kommer i morgen!

Senkingen er endelig ferdig, ble senka helt i bånn, og opp 1/4" :P eller nesten iallefall ;)

er meeeget lav!! :D :D

ehrnst: meget mulig, er der jeg holder til ;) takk for det! blir bare bedre og bedre nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det litt bilder nå alikevel :)

Før:

DSC08075.JPG

Gammel vs. ny

DSC08088.JPG

DSC08091.JPG

DSC08103.JPG

Gammel bak

DSC08115.JPG

Iherdig skruing av undertegnede ;)

DSC08117.JPG

Gammel vs. ny bak

DSC08131.JPG

Nye på plass

DSC08136.JPG

m5-lokari:

DSC08156.JPG

Flere bilder kommer senere, skal få tatt noen bilder av aktuell høyde i morgen ;)

så stay tuned! :D

Også en stor takk til Ubersimen for masse hjelp! og bilder såklart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supersport ble det ja ;) har kun kjørt med det noen km hjem nå i kveld, men må si meg veldig fornøyd med hardheten, akkurat perfekt, ikke for hard, ikke for myk ;) ganske fin høyde også egentlig! glatt over fartsdumper, selv om det ikke ser sånn ut :P men blir spennende å se i morgen, når demperne får siget litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme på min forrige touring. 530dat, og den er vel noe tyngre enn din.

Jeg plagdes iallefall med at det var altfor stivt, men 235 og 265/30 19.

Mulig det har noe med at jeg bor på bygda med ræva vei-standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supersport ble det ja ;) har kun kjørt med det noen km hjem nå i kveld, men må si meg veldig fornøyd med hardheten, akkurat perfekt, ikke for hard, ikke for myk ;) ganske fin høyde også egentlig! glatt over fartsdumper, selv om det ikke ser sånn ut :P men blir spennende å se i morgen, når demperne får siget litt :P

se der ja :D dette blir bra bare en leppe forran som mangler nå og noen gromme felger:) monterte min leppe igår på den blå legger v noen mørke dålie bilder,,fint med m5 lokarier men må ha den plata i midten også :o

har org m5 ratt liggende,,slitt men airbaggen er jo dær,,kan ev trekke ratte eller bruke airbaggen i ett shmiedmann ratt :o

må få ut bilder av griselav bil da :applause:fk03wuglg6ej7w2vyka3.jpgx2h7o0wge66nz4soceku.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supersport ble det ja ;) har kun kjørt med det noen km hjem nå i kveld, men må si meg veldig fornøyd med hardheten, akkurat perfekt, ikke for hard, ikke for myk ;) ganske fin høyde også egentlig! glatt over fartsdumper, selv om det ikke ser sånn ut :P men blir spennende å se i morgen, når demperne får siget litt :P

Har du justert helt i bunn foran?

De siste 1-2cm med justering i front, pleier det å gå fra stivt til grisestivt.

Gleder meg til se bilder av denne ferdig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok 4-hjulskontroll når jeg blir stoppet i teknisk;)

Senkingen står 1,5" fra bunn foran, og 1 1/4" fra bunn bak, så er ikke elt på bunn, men får se hvordan det blir med sommerfelger;)

Skal vaske over bilen nå snart, så kommer bilder deretter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...