Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå lest gjennom hele tråden din. Synd med de skadene bilen har pådratt seg, på bekostning av andre, menmen. Meget pen bil! Tror jeg ville gått for Gs Silvertrack eller Hyper Track, med tanke på den fine, spesielle lakken bilen har.

Vurderer selv en e39 som bil. Førstebil, vel og merke. Finner bare ikke riktig kombinasjon. (525, manuell, diesel, 2000 mod+, skinnint, og ikke en alt for stor kmstand)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) alltid gøy å høre om folk som har lest igjennom tråden min! :) blar igjennom her iblant og ser, og hender jeg blir litt deppa :P men når jeg parkerte bilen i garasjen for en drøy halvtime siden, etter å ha tilført 10-15mil på tellern, så må jeg si at jeg ikke har hjerte til å tenke på salg engang! så deeeilig(!) å få lakkert panseret, få på carbonnyrer, og få på listene under lyktene ;) disse er fortsatt i cosmosschwartz, og synes det var litt tøft egentlig, så får se hva jeg gjør med de fremover, de er nå slik enn så lenge ;)

Ang felger så har jeg bestemt meg for Hyper Track ;) gleder meg til å få skodd bilen med disse!! :D

Flere bilder kommer, men har noen jobbedager foran meg, så de kommer iløpet av uka ;) photoshoots blir det iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å montere xenon i fjernlysa i går, men da begynner alt av lys å flimre, eller blinker mellom sterkt og svakt, noen andre som har opplevd dette? vil ha xenon! :D

Du må ha xenon kitt med kanbuss:) har det på min og det flimrer ikke:) venter på bilder av polering og lakk av din bil :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper med en diagnose? skal få kjørt en slik en snart uansett, så kanskje det er det jeg trenger da ;)

Her er noen bilder fra dagens photoshot ;)

IMG_5391.JPG

IMG_5425.JPG

IMG_5406.JPG

Ble bare polering av bakluka, men hele skal poleres om ikke lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) er alltid godt å høre! :)

Den begynner å komme seg nå ja, men den blir enda bedre tilslutt! Etter det jeg har vært gjennom så har det liksom bare vært en vei å gå, og det er oppover :P og håper jeg fortsetter samme retning :)

Her er et bilde til, ble nye bakgrunnsbildet på mobilen ;)

IMG_5406.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at det øverste bilde er litt ødelagt på grunn av vinkelern på hjulet ditt foran, gummi framfor felg er ikke pent på bilder :)

Ellers var bilen perfekt senka, og nydelig front!

Ja vet, tok bilde av feil side av bilen der :P men orket ikke å løpe bort og vri på rattet:P bruker 70-300mm objektiv, så må litt unna :P liker "dybden" den gir :D

men takk for gode kommentarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nylakkert panser, og jeg tenker du sjekket ekstra grundig om panseret var i lås før du begynte å kjøre etterpå?

Du tar noen fine blinkskudd om dagen ser jeg.

Takktakk :) er godt med litt lakk på det ja! ;) den låsen har vært sjekket opptil flere ganger gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...