FCBayern Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Jeg har sån at når jeg vipper langlysbryteren når bilen er av kommer nærlysene på i 30sek (?), det er vel det som er follow me home lys. Har en 99 modell så er ikke bare på faceliften. Det kom vel ny LCM (lysmodul) rundt 98 99 på de bilene, så de før har ikke den funksjonen. Har ikke noe med facelift å gjøre.
Tzunami Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Busted:p Nei bilen lever i beste velgående heldigvis:) men oljelampa begynte nettopp å lyse, så da får man jobbe litt med bimmern i morgen også
Glema Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Dårlig aprilspøk Tzunami Tenkte med en gang at nå kødder han.
Tzunami Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Hehe:p tenkte at siden jeg har vært såpass uheldig med bilen så ville det gå, men den gang ei:p var det så lett altså?
RS-Heggem Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Var nok ikke så mange som gikk på den der tror jeg. Jeg for min del har større tro på fredag den 13'de. Skummel dag.
Tzunami Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Da har jeg lært på den harde måten hvor viktig bremsevæske er, og hvor tanken er! trodde først clutchen hadde gått, så måtte låne dieseldyret til foreldrene mine til jobb i dag, men med litt hjelp av gode kamerater fikk vi fyllt opp og luftet, og alt er som det skal igjen:D Må bare nevne det, så hestehov i veikanten i dag! Nå er det vår!
Tzunami Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Da har bilen fått seg en velfortjent dusj i nattens ulm og mørke;) tørket og satt inn i en tørr og fin garasje:)
Tzunami Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Da har jeg rotet meg til å bestille noen av de interiørlysene jeg skal putte i bilen Her er også noen bilder fra i går, har fortsatt ikke fått meg sommerfelger, men håper det kan gå iløpet av uka!
SondreLM Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Hvilke interiørlys kjøpte du? Jeg bestilte hvite LED foran, og blå LED bak. Ble ikke mindre enn griseharry, såå..
jakobm5 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Da har jeg rotet meg til å bestille noen av de interiørlysene jeg skal putte i bilen Her er også noen bilder fra i går, har fortsatt ikke fått meg sommerfelger, men håper det kan gå iløpet av uka! Mangler du gitter til m fangeren? Jeg har 2 liggende.. M tech og ett m5:)
Tzunami Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Neida, det ligger bare på hattehylla:p festene til gitteret har knukket av, så nestegang frontfangeren skal av skal jeg lime den på
Tzunami Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Hvilke interiørlys kjøpte du? Jeg bestilte hvite LED foran, og blå LED bak. Ble ikke mindre enn griseharry, såå.. Kjøpte meg screw studs fra ebay, i amber, rød og hvit blir som "ekstra belysning" men må nok bestille meg noen hvite pærer til ellers også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå