Tzunami Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Skal flytte ut i nærmeste fremtid, så lufter bilen for salg, blir ikke solgt hvis jeg ikke får rett pris så ta kontakt
jakobm5 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Må ikke selge denne da,,,fiks taket nå og nyt bilen:) blir ikke billig denne sjønner jeg meget pen bil da;)
Tzunami Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 vi får se da men den går nok ikke noe billigere enn den bør iallefall, er ikke lei bilen, så den selges først når rett pris kommer på bordet inntil da får jeg vel fortsette å pusle med den
Tzunami Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Da setter jeg av gårde til Kristiansund for helgen, så kanskje det blir en tur innom bud også
jakobm5 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Da setter jeg av gårde til Kristiansund for helgen, så kanskje det blir en tur innom bud også Ja velkommen
Tzunami Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Når er treffet egentlig? Kommer nok ikke med ren og pen bil, men skal prøve å få med fruen på en tur innom bud på lørdag iallefall;)
jakobm5 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Når er treffet egentlig? Kommer nok ikke med ren og pen bil, men skal prøve å få med fruen på en tur innom bud på lørdag iallefall;) Det er 10-15 ja må ikke gå glipp av d:)
jakobm5 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Når er treffet egentlig? Kommer nok ikke med ren og pen bil, men skal prøve å få med fruen på en tur innom bud på lørdag iallefall;) Det er 10-15 ja må ikke gå glipp av d:) Så bilen din i bud;) såg like bra ut som forventet;) men du må ordne taket;)
Tzunami Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Takktakk rakk en tur innom skitat og fæl, men jeg var nå der for en liten halvtime iallefall men måtte dra tidlig for å rekke hjem til oslo på lørdagen jeg er på tankene om å fikse taket mitt nå, så om bilen ikke blir hentet av en eller annen mot en pen liten sum så blir det å kaste mere penger i den
Tzunami Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 klart jeg så din så meget bra ut! eneste å poengtere er vel senterkoppene, synes de ble litt feil med bmw-emblemene synes de var bedre før
jakobm5 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Det var jo ingen senterkopper før:p rett i navet da...
jakobm5 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Forslag til noe anet da? Vill ha senterkooper og work lager ikke.. Vurderer å få dreid noe å maskinere inn work logoen da men usikker.. D som er på nå er bare 74mm merke som e klistra rett i navet,,,
Tzunami Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Her er noen bilder jeg tok fra turen i Kristiansund: Noe redigert såklart Jacob: synes du skal få dreid noen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå