Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei er grei pris det, så får håpe det ikke blir noen flere hindringer før jeg får den på veien;)

Får vel ønske bimmersfolket en god jul og godt nyttår mens jeg enda har mulighet! Så venter feit mat og masser av drikke rett rundt hjørnet;)

Skrevet

Da er julaften over, bursdagsfeiring i full gang, og gavene strømmer inn på konto! Tror dette kan bli en fin vår for bimmern jeg;)

Skrevet

Er en kar fra Nannestad tror jeg, som driver med det meste, sånn privat, ble tipset av en kompis, så har sett resultater fra han, og så ganske så bra ut! :)

Skrevet

Da har det blitt en vinterbil på meg også gitt, takket være en god kompis!

har blitt en pen liten sak på 4 hjul :D

så da får e39'en hvile og bli helt frisk før den ruller ut av garasjen med nye skilter!

en liten teaser på vinterbilen:

0ncm9uxio1ow9jubiwbu.png

Skrevet

Skal hente den til uka, blir godt å ikke måtte låne dieseldyret til muttern og fattern hver gang jeg trenger bil:p for ikke å snakke om å busse til jobben og rundt ellers! Nei blir godt å få nøkkelen i hånda ja:D men bilder får vente litt, så får dere vente i spenning på hvordan denne go'biten egentlig er:D

Skrevet

Jeg har fem uker (før jeg er hjemme igjen å kan selv ta min egen nøkkel i hånden) jeg kan vente i spenning på bilder :P

Skrevet

Startet bilen min i dag for første gang på nesten 3 måneder! Skal si det var godt!! Fikk ryddet litt rundt bilen, og sittet litt bak rattet igjen, desverre bare i garasjen, men uansett, så herlig å kunne skru opp lyden eller gasse litt, som musikk for mine ører den 6'ern :D

Skrevet

Da var rattet i hus! og m5-speil bestilt, kommer i neste uke ;) så eneste jeg mangler nå før oppretting og lakk er panser og sånn plastskjerm rundt vifta og radiatoren.. rop ut hvis noen har! :)

Web%20Albums%20App%20Upload%20-%2006.01.11%2017%3A55%3A16.jpg

Skrevet

Du ville ikke ha multifunksjon nei :) Men er en stor oppgradering fra originalt ratt det der, gleder meg til jeg får mitt eget.

Skrevet

Nei fikk et godt tilbud på rattet fra m3'en til testpiloten;)

Så da håper jeg bare at det passer over uten noe mer hokus pokus?

Skrevet

Siden det er fra E36 M3 regner jeg med, skal det passe rett over ja :) M3 ble vel kun levert med single-stage airbag, hvis jeg ikke tar feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...