Tzunami Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Bak er den spacet 25mm, foran 20mm husker ikke hva innpresset er på felgene egentlig, men det ligger rundt 0 totalt nå både foran og bak, og det er helt ypperlig
RS-Heggem Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Hva i alle dager er de greiene i munnen på fangeren din?
Tzunami Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Det på midten? lakken har flasset der, så venter på at lakkerern skal komme hjem fra ferie, så skal han lakke opp noen deler igjen eller tenker du på luft-traktene?
RS-Heggem Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Tenkte nok på lakken ja. Kunne ikke skjønne at det skulle være noe speilbilde der. Sånn grill kjøpte jeg også for halvannet år siden.
Tzunami Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 lite bilde fra dagens økt, sluppet den ned litt til foran og her ser du spacingen foran også
RS-Heggem Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 sitter kun på telefon jeg, men følger ikke fangeren skjermen?
Tzunami Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Som du skal klage da? neida:p nei er litt justering som må til på begge sider egentlig, har bare ikke fått rota meg til å gjøre det:p
norbakken Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Vanvittig pen E39 du har Tzunami Men hvor fikk du tak i LED til tåkelysa dine?
Tzunami Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Ikke av det jeg kan huske, var iallefall turretur uddevalla for å hente en kamerat 20:30-24:00 i går:p tok endel fluer på veien!
Tzunami Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Led til tåkelys kjøpte jeg på mekonomen, dama bak kassa kunne jo ingenting! Etter 5 min med leting på pcen spurte hun " du sa tåkeljus bak?" xD så måtte jeg gå bak disken og finne de selv:p
Tzunami Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Da har bilen fått seg en polering/voksing og er klar for BMW ccn-treff i morgen!
Tzunami Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Ikke noe feilkode nei;) men jeg fikk ikke feilkode av xenon heller da... De bare flimra masse
Tzunami Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Da er e30'n hentet hjem, garasjen rydda og ubersimen er på vei for å hente motorjekk, så da skal bilen få nytt hjerte:) såklart måtte jeg jobbe, så får komme sterkere tilbake i kveld... Regner med at det kommer litt bilder, muligens en egen tråd om ikke lenge;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå