Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe :P er utetempen som er gått, kobla den bare fra, subba den istykker på vei fra gatebil :P

er nå i nærheten av Ål, bare langt oppå fjellet for å beise hytta til naboen (gode penger :D )

men grusveien opp hit var så ekstrem (men jeg kom meg opp) at jeg tror nesten jeg må feste kamera i fangern og filme neste gang jeg kjører den veien!!

Applegreen: nei er for lite klaring mellom dekk og skjerm bak til at jeg tillot meg å gjøre det, skal få massert kanten litt og stiva opp bilen litt mer så kanskje man ser meg utpå rudskogen eller en annen bane etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Cash trengs. Har drevet og kjørt på grusvei siste dagene jeg og, men heldigvis ikke så jævlig den da, tok ett par timer, kjørt fram og tilbake, og bilen så beige ut ! :P

Håper på og få kjørt nye banen snart sjøl.. Selvom 2litern ikke er værste maskinen, holder nok til og ha d gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det alltid:p man har alltid andre planer når noe kult skjer:p

Nå er bilen pakket og tanken full, så da bærer det av gårde til Ål:p

1000000616.JPG

Synes km-standen var litt fin også jeg da:p

Neste oppgradering m5 skiver og matt crome ringer? Har m5 plater liggende... Kjøper du ringer sponser jeg skivene :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P er utetempen som er gått, kobla den bare fra, subba den istykker på vei fra gatebil :P

er nå i nærheten av Ål, bare langt oppå fjellet for å beise hytta til naboen (gode penger :D )

men grusveien opp hit var så ekstrem (men jeg kom meg opp) at jeg tror nesten jeg må feste kamera i fangern og filme neste gang jeg kjører den veien!!

Applegreen: nei er for lite klaring mellom dekk og skjerm bak til at jeg tillot meg å gjøre det, skal få massert kanten litt og stiva opp bilen litt mer så kanskje man ser meg utpå rudskogen eller en annen bane etterhvert ;)

Haha, klager du over veiene i hjembygda? :P Hvor på Ål skal man se etter denna bilen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...