lasseln Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Bildene var konge, men ser at Lynvingen ikke har lukket panseret sitt skikkelig
Tzunami Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Se der ja! Har du kommet deg ut av senga og på pcen altså? knallbra bilder ubersimen;)
lynvingen Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 var nå f.... at eg ikke skulle få lukket pansere skikkelig nor en så flink fotograf skal ta bilde av bilen min , ellers var det konge bilder
Appelgren Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Så morro ut,, typisk at jg skulle til bergen akkurat den helga, etter og ha sitti og gjort ingenting alle andre helger
Tzunami Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Sånn er det alltid:p man har alltid andre planer når noe kult skjer:p Nå er bilen pakket og tanken full, så da bærer det av gårde til Ål:p Synes km-standen var litt fin også jeg da:p
Appelgren Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Forrestwn, kjørte du ikke når du var på skogen?!?
Tzunami Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Hehe er utetempen som er gått, kobla den bare fra, subba den istykker på vei fra gatebil er nå i nærheten av Ål, bare langt oppå fjellet for å beise hytta til naboen (gode penger ) men grusveien opp hit var så ekstrem (men jeg kom meg opp) at jeg tror nesten jeg må feste kamera i fangern og filme neste gang jeg kjører den veien!! Applegreen: nei er for lite klaring mellom dekk og skjerm bak til at jeg tillot meg å gjøre det, skal få massert kanten litt og stiva opp bilen litt mer så kanskje man ser meg utpå rudskogen eller en annen bane etterhvert
Appelgren Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Høres bra ut! Cash trengs. Har drevet og kjørt på grusvei siste dagene jeg og, men heldigvis ikke så jævlig den da, tok ett par timer, kjørt fram og tilbake, og bilen så beige ut ! Håper på og få kjørt nye banen snart sjøl.. Selvom 2litern ikke er værste maskinen, holder nok til og ha d gøy
jakobm5 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Sånn er det alltid:p man har alltid andre planer når noe kult skjer:pNå er bilen pakket og tanken full, så da bærer det av gårde til Ål:p Synes km-standen var litt fin også jeg da:p Neste oppgradering m5 skiver og matt crome ringer? Har m5 plater liggende... Kjøper du ringer sponser jeg skivene
Toree Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Hehe er utetempen som er gått, kobla den bare fra, subba den istykker på vei fra gatebil er nå i nærheten av Ål, bare langt oppå fjellet for å beise hytta til naboen (gode penger ) men grusveien opp hit var så ekstrem (men jeg kom meg opp) at jeg tror nesten jeg må feste kamera i fangern og filme neste gang jeg kjører den veien!! Applegreen: nei er for lite klaring mellom dekk og skjerm bak til at jeg tillot meg å gjøre det, skal få massert kanten litt og stiva opp bilen litt mer så kanskje man ser meg utpå rudskogen eller en annen bane etterhvert Haha, klager du over veiene i hjembygda? Hvor på Ål skal man se etter denna bilen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå