joachim sørlie Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Hvor er det du står på gatebil? Du kan jo komme bort i driftmonkey teltet og huke tak i meg så jeg kan bli med og se på bilen? er blond og har M tskjorte driver sikkert og bytter litt hjul på den røde e30'n
Tzunami Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Da turer man nedover til gatebil;) blir bare dagstur, da lommeboka er slank nok fra før av:p men skal utnytte dagen fullt ut;)
Appelgren Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Står du inne på gocarten eller utafor senteret? Lurer på en tur sjøl
Tzunami Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Står på gamledepoet, ved siden av e36 seidl m3'n
Tzunami Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Et bilde fra gatebil i helgen, var der og stilte ut på lørdagen hvis noen andre har bilder så sleng ut!
tordah Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Sto ved siden av deg på utstillinga så mye på bilen din, men ingen bilder.. har akkurat kjøpt meg e39 selv, så jeg fikk litt inspirasjon har du noen tips til ny spiller? er kasettspiller i min nå..
SigurdE36 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Blitt helt konge den her, men synes faktisk du skulle hatt blått og hvitt bmw emblem.
Mikael-B Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Drit i leppa og ta vekk lokariene, så kan du senke mer
Tzunami Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 Hmm... blir nok ikke leppe før etter vintern tenker jeg, gidder ikke å måke gratis heller men senker nok ikke lavere heller tror jeg, isåfall blir det også etter vintern, og med andre felger, for senken er så og si perfekt nå ved hjulbuene evt bittelitt bak tenkte meg ut i mørket i kveld og ta noen bilder, vet om en tøff location
dagerik Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Venter på bilder Tror du gjør lurt i å vente til over vinteren med å gjøre mer... Ender bare med at du en dag kjører på dårlig brøyet veg, å ikke ser isklompen som strekker noen cm over bakken å tar med ALT som er av plastikk.. Mest sannsynlig det som skjedde med meg i fjor på gamlebilen vertfall...
jakobm5 Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Nei nei bruker vell ikke denne i vinter ???
Tzunami Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Dagerik: var og tok bilder i kveld, så en liten time foran skjermen i photoshop i morgen, så kommer de ut;) Alltid surt å ødelegge bilen sin sånn:/ Jakobm5: blir nok desverre nødt til det, hvis jeg beholder bilen så lenge, har ikke noe jobb lenger, så er usikkert om jeg har råd til å beholde bilen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå