Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Dagerik: var og tok bilder i kveld, så en liten time foran skjermen i photoshop i morgen, så kommer de ut;) Alltid surt å ødelegge bilen sin sånn:/

Jakobm5: blir nok desverre nødt til det, hvis jeg beholder bilen så lenge, har ikke noe jobb lenger, så er usikkert om jeg har råd til å beholde bilen:(

Nei nei skaff deg ny jobb da;) ikke selge smykket av en sån bagatell:) stå på så ordner d seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lett å få seg jobb i oslo uten fagbrev eller batchelor :/ men jeg prøver da, så får vi se hvordan det går :)

Det kommer helt an på hvor kravstor man er (er alltid mulighet for å sitte i kassa på en eller annen daglivare :P). Har selv verken fagbrev eller bachelor (men har påbegynt begge deler). Men per dags dato har jeg en jobb hvor jeg stortrives. Kommer langt bare ved å ha en god håndfull flaks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier noe der :P du skulle forresten kommet 2 min senere på bislett kebab på onsdag, så hadde du hørt og sett e30'n ;)

også somla det en svart touring med gule tåkelys og US-blinkers på ryen forledendag? :P

Ja, så den sto der, men ble med synet, var sulten gitt :P

Var nok meg det som var ute på tur, tenkte jeg skulle titte innom å se om jeg så bilen din noe sted, men siden jeg ikke kjenner stort med folk som holder til på Esso Ryen, så ble det bare en snarvisitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...