jakobm5 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Dagerik: var og tok bilder i kveld, så en liten time foran skjermen i photoshop i morgen, så kommer de ut;) Alltid surt å ødelegge bilen sin sånn:/Jakobm5: blir nok desverre nødt til det, hvis jeg beholder bilen så lenge, har ikke noe jobb lenger, så er usikkert om jeg har råd til å beholde bilen:( Nei nei skaff deg ny jobb da;) ikke selge smykket av en sån bagatell:) stå på så ordner d seg;)
Tzunami Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Er ikke så lett å få seg jobb i oslo uten fagbrev eller batchelor :/ men jeg prøver da, så får vi se hvordan det går
lasseln Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Er ikke så lett å få seg jobb i oslo uten fagbrev eller batchelor :/ men jeg prøver da, så får vi se hvordan det går Det kommer helt an på hvor kravstor man er (er alltid mulighet for å sitte i kassa på en eller annen daglivare ). Har selv verken fagbrev eller bachelor (men har påbegynt begge deler). Men per dags dato har jeg en jobb hvor jeg stortrives. Kommer langt bare ved å ha en god håndfull flaks
Tzunami Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Ja du sier noe der du skulle forresten kommet 2 min senere på bislett kebab på onsdag, så hadde du hørt og sett e30'n også somla det en svart touring med gule tåkelys og US-blinkers på ryen forledendag?
lasseln Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Ja du sier noe der du skulle forresten kommet 2 min senere på bislett kebab på onsdag, så hadde du hørt og sett e30'n også somla det en svart touring med gule tåkelys og US-blinkers på ryen forledendag? Ja, så den sto der, men ble med synet, var sulten gitt Var nok meg det som var ute på tur, tenkte jeg skulle titte innom å se om jeg så bilen din noe sted, men siden jeg ikke kjenner stort med folk som holder til på Esso Ryen, så ble det bare en snarvisitt
Tzunami Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 Du får komme bortom nestegang da de biter ikke e30'n holder med å se på langt ifra da ser den best ut
Tzunami Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 Får slenge ut noen av bildene jeg tok forleden da, de er uredigerte da, har ikke giddet å sette meg ned med det Får se om jeg ikke setter meg ned i ps og redigerer bildene litt senere
Bjornhbjelland Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Kule bilder! Hadde rett i tøff location!
APedersen Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hvilke grøftelyspærer har du? Skulle faktisk spørre om det samme Og hvilket kamera?
Tzunami Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Takktakk gutter;) tåkelyspærene er led fra mekonomen;) Kameraet er Canon 400D med standard 18-55mm objektiv, kamera fra oldtiden altså men mitt gitt til h*** så låner mor og far sitt til jeg får kjøpt meg nytt;)
Tzunami Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 er 6500k hvis jeg husker riktig, også er AE 6-7000k så er close enough
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå