Tzunami Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Da er bilen satt inn for vintern, og skiltene blir levert i dag! Digg å slippe å sette på noen små 15" så da blir det å vente på lønning og skaffe seg vinter/bruksbil;) bilen skal gjennomgå en liten make-over iløpet av vinter/våren også kommer til å være stille en liten stund, men det braker plutselig løs!
wicky124 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 hmm...nei glem det...trodde du hadde kjøpt en femmer til..men blandet deg med ett annet forum medlem tror jeg...
lasseln Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 hmm...nei glem det...trodde du hadde kjøpt en femmer til..men blandet deg med ett annet forum medlem tror jeg... Du blander med KimVolle
wicky124 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 riktig... altså... ta banen istedet dama mi har ikke bil..har lappen..men nekter å kjøre bil... har visst amaxofobia...
Tzunami Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Nå må du holde tunga rett i munn her wicky:p har nok ingen andre biler enda gitt:p og trikk/buss/tog til jobben koster mer enn det gjør i bomring til og fra pluss bensin:p også tar det 4 ganger så lang tid:p så neitakk xD har dessuten lært som liten at man aldri skal sitte på med ukjente, og det holder jeg fast ved
Tzunami Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 en kjapp tur innom bimmers før man drar i bursdag, kom over denne i dag, så den måtte jo prøves har egentlig alltid tenkt på det som en bil da, selv om jeg vet det er en sponsor av BMW DTM bare uansett, god helg!
Tzunami Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 laget en liten collarge av bilen min før og etter at jeg kjøpte den, har blitt litt forandring kan man si
spruddel Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Tja, skifte ratt tar jo ikke så lang tid.. Var ikke så store forskjellen Eller jo! Den har blitt så sykt fet!
fizn Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Stor forskjell ja! Syns du skal ta interiør etter motor jeg, eneste som mangler motsetning til motoren
APedersen Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Ser ut som to helt forskjellige biler, du har gjort en ekstremt god jobb Skal du ha skinninteriør etterhvert? Og har du ikke el vinduer bak?
joachim sørlie Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 skikkelig god jobb du har gjort med den her, er STOR forskjell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå