Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
tror nok ikke jeg bygger om skjermene bak, men gulvet bak blir bygget om ja ;) hvordan er forresten innerskjermene bak festet, når den ikke har den knekken?

Kan ta noen bilder av buene en dag jeg kommer meg på en pc så skal du få se forsjellene;) :D

Skrevet

Hadde vært fint;) får vurdere å bygge om hjulbuene, men da må den enda en gang i lakkboksen da.. Hmm... :P fyr løs med bildet iallefall! Og overbevist meg;)

Skrevet

Må vell lakke litt likevell for du skal vell selfølgelig montere orginale m5 fangere og speil da:) har vell brukt så mye penger alikevell på denne bilen nå du:)

Skrevet

Hehe:p skal beholde fangerne iallefall, lakke de opp så hvis det skulle skje noe så har jeg et sett til med fangere og evt skjermer;) pluss at jeg vurderer carbonpanser og bakluke hvis jeg får tak i, pga vekten under godkjenning, og at det er tøft:D men skal såklart lakkes i samme farge som bilen!! ;) men om jeg skal lakkeres så mange deler, pluss bagasjerommet, så vurderer jeg å ta hele bilen evt, så jeg får frisket det opp igjen, så alt er muchos perfectos:D

• 2 weeks later...
Skrevet

Håper alle har hatt en knall julefeiring! Sikkert mange som har fått masse fine julegaver her inne, men føler jeg må dele ene jul/bursdagsgaven jeg fikk;) synes den var tøff! Takk ubersimen:)

IMAGE_1000000982.JPG

IMAGE_1000000984.JPG

Skrevet

Fikk tidenes bursdagsgave av kjæresten! Så da ble det Hamann Carbon-leppe til bimmern til sommern:D skal ligge pent og pyntelig på hylla til bilen er klar! ;) snakk om herlig kjæreste a! :D

Skrevet

Hun fikk en iphone 4s da, så hun er litt bortskjemt hun også ;) men det var nok det siste jeg trodde hun skulle finne på til meg :P moods-klokke til jul pluss litt småting, og carbonleppe til bursdag :D

Skrevet

Ja da ble det endelig leppe! :D og så slapp jeg å bestemme selv, for "det er samme mønster som inni bilen" :P

opprettet prosjektkonto nå nettopp, så skal sette inn litt julegavepenger i morgen, så jeg får begynt å spare opp til å videreføre prosjektet mitt! :D

Skrevet

Her er et bilde av en kjapp prøvemontering! Dette blir snadder:D

Litt vanskelig å se høyden på iphonen iallefall, også ble ikke bildet tatt i riktig høyde, men var 6-ish cm på midten:p

IMAGE_1D1AECB4-BF61-42C2-BF82-888EEDAA3A02.JPG

IMAGE_23C923B2-3477-43A7-AA40-54BBA91D79BD.JPG

IMAGE_97FD9B66-F116-4808-B5E0-9D8AB80179E5.JPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...