Tzunami Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Her er to bilder av svart e39 med 19" BBS LM replika, en fra bimmers sin, men husker ikke hva han heter eller hva tråden hans er: og et illustrasjonsbilde av Breyton GTP / GS evolution 2 på svart bil(måtte være bmw ): Feel free to photoshoppe mer
fizn Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 LM Replica så best ut, synes jeg! Som en her over sa, kant er et must på E39.
FCBayern Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Uten tvil gullfarga goldtrack felger!! helt sykt fett på svart bil.. Dette blir bra !
Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Må si jeg har byttet mening etter å sett bilde av felgen på tilsvarende bil, dette ble tøft!
Tzunami Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Pause i skruing betyr update på bimmers igjen, iphonebilder, men tar med speilrefleksen etterpå! Tilpassing av panser = helvetes jobb! Ikke helt ferdig, men skal ta av panseret til lakk i morgen uansett, så da får jeg ta resten på søndag.. Bakfanger av, nye fangeren kommer på etterpå! Og et lite stemningsbilde tilslutt med e39'n og e30'n i dagens fine snøvær(som ikke skaper kaos på veiene, neida)...:
Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Justering av panser ja, fin jobb det.. Skulle vært ute nå å slædda me brakka di men.. Vakkert vær ;D
Glema Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Gratulere med å få bilen tilbake i lykkerus nå skjønner jeg .
Tzunami Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Nå er jeg i lykkerus ja! har bare skrudd og skrudd og kost meg Var veldig flott at speilrefleksen var tom for batteri, og det gikk mobilen tom for også, så dårlig med bilder i dag, men kommer sterkere tilbake i morgen uansett har jeg fått tilpasset panseret noget i dag, byttet bakfangeren, takk til saltkjelen for beskrivelse! lettere enn jeg trodde! fikk også banket løs hengerfestet, nøkkelen passer ikke lenger i kroken da jeg hamret den opp, men får hengerfestet av og på alikevel, så det beholder jeg. Jeg har også byttet ratt i dag, men startet med å bytte på a3'n til en kompis, '06 mod, har aldri gjort det før, så sa til han at det var på eget ansvar men gikk veldig fint! så da var det å bytte til ///M-ratt i e39'n også! ble smuud! Til folk med m5/m-techfangere, hva slags pærer har dere i tåkelysene? jeg har hb4 i de jeg fikk med, men har jo h7 ledningsnett, skulle gjerne hatt h7 tåkelys også :/
Bjornhbjelland Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Fin tråd! Liker planene og gleder meg til å ser mer bilder! Følger med her! Lykke til videre
Tzunami Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Da var det på tide med snadder for bimmersfolket igjen! Har montert sammen bilen i dag, og fått pakke fra koed Og et kosebilde Her er bilde av rattet, må si det var så til de grader over forventet!! ufatterlig deilig å kjøre med :D Og litt bilder av maskering av bilen: Kan også meddele at jeg har ombestemt meg i siste liten ang farge på bilen, så blir ikke Cosmosschwartz lenger! så blir spennende å se sluttresultatet!! gleder meg til søndag
FCBayern Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Du fulgte oppskriften min på bakfangeren eller? gikk greit av den? Du demonterte skjermene før lakk? Lakkereren ville det eller? Tok dere vekk lista som er melom frontruta og taket/pillarene?
FCBayern Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Til folk med m5/m-techfangere, hva slags pærer har dere i tåkelysene? jeg har hb4 i de jeg fikk med, men har jo h7 ledningsnett, skulle gjerne hatt h7 tåkelys også :/ Jeg kjøpte kontaktene og kablene på gs.. kosta vel 150 kr.. da må du ta en avbiter og klippe vekk de gamle h7 kontaktene og lodde på de nye som passer hb4.. enkelt og greit.. ring til gs, de vet hva du mener
Tzunami Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Fulgte forklaringen din/saltkjelen sin, alltid mye lettere å skjønne det hvis du har to forklaringer vettu;) gikk ganske lett ja:) ble enig med lakkerern at det ville være det beste;) men tok ikke av den listen over frontruta nei.. Jaja, da får jeg lodde litt da;) er vel ikke allverdens vel;) er jo bare to ledninger! Bilen lakkes i denne stund, skulle gjerne vært der å sett på, men må man jobbe så må man jobbe:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå