Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

en smule ja :P det er også 295 bredde på de, så spørs om jeg får plass til de på bilen med høyden jeg har nå :P

nei de hører nok til en r8 som var litt uheldig i høst og snurra på e6'n, så fikk felg og dekk fra den :) får finne på noe morsomt å bruke det til da vettu ;) men de 2 nederste som er 245/35-19 skal bli bakhjula på bimmern denne sesongen, om jeg ikke får tak i noe smalere da? hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

295, 305 eller 315? :D Michelin Pilot sport, ser det ut til? Porsche bakhjul?

r8'bakhjul på 11x19" org felg.. brett nok det :P tror det skal være pirelli, iallefall det han fikk på i etterkant, la de om for han i høst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å skru den fast ja, vil ha mulighet til å demontere den uten å ødelegge hele fangern;) vurderer å bore opp, og kjøre på med gjennomgående bolter og muttere.. Har montert flere cupra-lepper på audi'r slik, og det var fungert veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg bor langt fan oppe i gokk å ser nødvendigheten med å ta av leppa på vintern festa jeg den med 4 bolter på hver side. Målte sån ca lenge å dro til Tools å kjøpte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir å bolte den fast ja, men tar den til uka, bytta vannpumpe ista, og det jeg så når jeg tok den ut var i småbiter, så er nok denne som avgjorde varmgangen i motoren. Bytter samtidig viftereima og radiatorkappe mens jeg er igang, så da blir det en tur på GS i morgen;) ny radiator står klar ved siden av bilen, så krysser fingrene for at alt er i tipp topp stand når dette blir klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! Stemmer godt det ja;) måtte teste om den gikk varm eller ikke, tok vel en drøy halvtime med litt pådrag og forskjellig før tempen steg. Og etter synet av vannpumpa så er jeg positiv til at den går fint etter nytte av den og radiator;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...