Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syns du snart skal justere den frontfangeren din?

Tenkte på det nettopp :P får ta en økt på fredag tror jeg ;) skal klargjøre den for helgens eventer :)

hva sier gutta på jobben til at du kjører så feit bmw da?

Hehe :P var mange som kom bort når jeg tok oljeskift på den i dag, mange som synes den er tøff :P sånt liker man jo :D

Må få sett denne bilen din live en dag, blir bare bedre og bedre Bor nede på Abildsø så er ikke lange turen heller

Vi får møtes en dag da ;) eller så får du ta deg en tur på vårmønstringa til helgen :D vallehovin på lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du snart skal justere den frontfangeren din?

Tenkte på det nettopp :P får ta en økt på fredag tror jeg ;) skal klargjøre den for helgens eventer :)

hva sier gutta på jobben til at du kjører så feit bmw da?

Hehe :P var mange som kom bort når jeg tok oljeskift på den i dag, mange som synes den er tøff :P sånt liker man jo :D

Må få sett denne bilen din live en dag, blir bare bedre og bedre Bor nede på Abildsø så er ikke lange turen heller

Vi får møtes en dag da ;) eller så får du ta deg en tur på vårmønstringa til helgen :D vallehovin på lørdag ;)

Problemet er at jeg studerer i Haugesund, og nå tar det helt av med eksamner osv..... Så blir vanskelig for meg å komme på Valle Hovin, men tenkte meg på det treffet Johnja arrangerer i starten av Juni :) Kunne jo fått til noe felleskjøring nedover ;) Håper bare at jeg har fått alt til M3 en til den tid [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært kult ;) må se litt ann hva som skjer nærmere, men hadde vært tøft å få med seg treffet iallefall! høres ut som et spennende treff!

Har vært en tur på bt nå og hentet ut skiltene mine, endelig!! :D så da ble bmw'n plutselig bruksbil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt "slem" mot frøkna i det siste, har blitt litt mye bil (les. BMW), så hun "nekter meg å dra på vårmønstringa" :P men alt ordner seg ;) cruising blir det nok av tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P har prioritert bmw'n litt mye i det siste, så har blitt lite tid med frøkna ;) men fikk velge mellom gatebil eller vårmønstring da :P så ja, det blir både vårmønstring og cruising til helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøflene ligger på hylla gitt :P men skjønner at det kan bli litt mye bil til tider ;) spesielt nå når jeg nettopp har hentet ut bmw'n for jeg vil jo ut og kjøre hele tiden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...