turbo1991 Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Må få sett denne bilen din live en dag, blir bare bedre og bedre Bor nede på Abildsø så er ikke lange turen heller
Tzunami Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Jeg syns du snart skal justere den frontfangeren din? Tenkte på det nettopp får ta en økt på fredag tror jeg skal klargjøre den for helgens eventer hva sier gutta på jobben til at du kjører så feit bmw da? Hehe var mange som kom bort når jeg tok oljeskift på den i dag, mange som synes den er tøff sånt liker man jo Må få sett denne bilen din live en dag, blir bare bedre og bedre Bor nede på Abildsø så er ikke lange turen heller Vi får møtes en dag da eller så får du ta deg en tur på vårmønstringa til helgen vallehovin på lørdag
turbo1991 Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Jeg syns du snart skal justere den frontfangeren din? Tenkte på det nettopp får ta en økt på fredag tror jeg skal klargjøre den for helgens eventer hva sier gutta på jobben til at du kjører så feit bmw da? Hehe var mange som kom bort når jeg tok oljeskift på den i dag, mange som synes den er tøff sånt liker man jo Må få sett denne bilen din live en dag, blir bare bedre og bedre Bor nede på Abildsø så er ikke lange turen heller Vi får møtes en dag da eller så får du ta deg en tur på vårmønstringa til helgen vallehovin på lørdag Problemet er at jeg studerer i Haugesund, og nå tar det helt av med eksamner osv..... Så blir vanskelig for meg å komme på Valle Hovin, men tenkte meg på det treffet Johnja arrangerer i starten av Juni Kunne jo fått til noe felleskjøring nedover Håper bare at jeg har fått alt til M3 en til den tid
Tzunami Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Ja det hadde vært kult må se litt ann hva som skjer nærmere, men hadde vært tøft å få med seg treffet iallefall! høres ut som et spennende treff! Har vært en tur på bt nå og hentet ut skiltene mine, endelig!! så da ble bmw'n plutselig bruksbil
joachim sørlie Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 endelig da må det nesten bli en liten cruising til helga?
Tzunami Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Har vært litt "slem" mot frøkna i det siste, har blitt litt mye bil (les. BMW), så hun "nekter meg å dra på vårmønstringa" men alt ordner seg cruising blir det nok av tror jeg
Tzunami Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Haha har prioritert bmw'n litt mye i det siste, så har blitt lite tid med frøkna men fikk velge mellom gatebil eller vårmønstring da så ja, det blir både vårmønstring og cruising til helgen
jakobm5 Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 hehe du får prioritere henne litt så ordner d seg grattis med skilter:)
jakobm5 Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Husk å legge tøflene rolig ned da.... heheh dn var god
Tzunami Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Tøflene ligger på hylla gitt men skjønner at det kan bli litt mye bil til tider spesielt nå når jeg nettopp har hentet ut bmw'n for jeg vil jo ut og kjøre hele tiden!
Tzunami Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Hehe må få lønn nok til å fylle tanken så blir det langtur ja kjipt å gå fra en jobb som betaler hver 14. dag, til en som betaler månedlig, på etterskudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå