Gå til innhold

Stjerna's E30 M3! Rustsveising ferdig :) s12

stjerna
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hahahaa :lol: Satan du er dårlig på EDB svein!!!!

Grattis med en ordentlig bil og beklager dårlig påvirkning,hehe...

På tide å få bytta ut det brukernavnet ditt nå hvertfall, aldri mer MB!!! :wink:

Da er det bare å gå inn på internettet og legge deler i handlekurv, kan til og med være du har flaks og vinner noen auksjoner også :D

Hehe!! Hva fa.. er EDB?? Ja, det er du og atle sin feil at jeg kjøper sånn bil :D Angrer ikke et sekund!!

Skal shoppe litt i vinter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaa :lol: Satan du er dårlig på EDB svein!!!!

Grattis med en ordentlig bil og beklager dårlig påvirkning,hehe...

På tide å få bytta ut det brukernavnet ditt nå hvertfall, aldri mer MB!!! :wink:

Da er det bare å gå inn på internettet og legge deler i handlekurv, kan til og med være du har flaks og vinner noen auksjoner også :D

Må jo være enten BMW eller MB sier da jeg ;)

Helt enig der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kongebil! Men de uhyggelige jallalyktene bak må vekk :shock: På med Startec, så er ting i vater igjen. Så må jeg si at E36 hjul fungerer ganske bra på E30 M3. Trenger bare litt spacere bak :wink:

Takk!! Baklyktene skal byttes selvfølgelig!! På med startec :D Vet ikke om noen?? Det er andre felger på den nå, bildene er fra gamle eier. Står 7 serie hjul på med 15mm spacer nå. Til våren skal oz ceres hjula på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kongebil! Men de uhyggelige jallalyktene bak må vekk :shock: På med Startec, så er ting i vater igjen. Så må jeg si at E36 hjul fungerer ganske bra på E30 M3. Trenger bare litt spacere bak :wink:

Takk!! Baklyktene skal byttes selvfølgelig!! På med startec :D Vet ikke om noen?? Det er andre felger på den nå, bildene er fra gamle eier. Står 7 serie hjul på med 15mm spacer nå. Til våren skal oz ceres hjula på :D

Gratulere med M3. Denne har jeg sett når den var tilsalgs. Ser meget bra ut :)

Men få av de jalla lyktene bak. Jeg har startec lykter liggene vist du er intr. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen parkert i verkstedet for vinteren :D Vasking under og utenpå!! Har begynt å demontere og reparere på bilen :)

Litt stemnings bilder!!

5sjx52pa5qypl5o2k9mj.jpg

Meget strøken ix til en kamerat av meg:)

jxw8gzjy4giy5pw1bwas.jpg

a9y9yv4ykwntf9yuxl53.jpg

7jrae91blftcte36waf0.jpg

st7wohu4a6tdsna1k8u8.jpg

drcs6tl5gtwiq8b0mhcz.jpg

Litt vittig hvor stort et lite rust hull, kan bli så stort når en begynner å pirke på det :D er jo bare en ting å gjøre!! Må nok finne fram sveise apperatet snart :D

1wjh7a24rxhze8en6spj.jpg

9lo9igln3ymft62aaxh0.jpg

fjsght2d4ghz15pjl0do.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, typisk E30 rust plass! Men hvor er antenna di!?

Ja det typisk rust plass det!! Noe forrige eier viste meg da jeg så på bilen!! Så det var ikke noe overraskelse :D

Antenna har forrige eier fjernet :( Men tenkte at det er jo bare å finne fram drillen og kjøpe ny!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det typisk rust plass det!! Noe forrige eier viste meg da jeg så på bilen!! Så det var ikke noe overraskelse :D

Antenna har forrige eier fjernet :( Men tenkte at det er jo bare å finne fram drillen og kjøpe ny!!

er du gal mann??? du borrer jo ikke hull i bilen for å sette på den fæle antennen??? skal du ha radio så finns det jo flere andre alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du gal mann??? du borrer jo ikke hull i bilen for å sette på den fæle antennen??? skal du ha radio så finns det jo flere andre alternativ.

Hehe!! Hadde arbeidet med å fjerne antenna vært gjort strøkent :evil: så hadde jeg nok kanskje ikke giddet, men er litt spor igjen etter den, så da finner jeg nok fram drillen :D Ikke noe stress det å borre et hull :D

Er jo litt fint med antenna egentlig synes jeg, den kom jo sånn orginalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...