SSM Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Ååååå, var det den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hahahaa Satan du er dårlig på EDB svein!!!!Grattis med en ordentlig bil og beklager dårlig påvirkning,hehe... På tide å få bytta ut det brukernavnet ditt nå hvertfall, aldri mer MB!!! Da er det bare å gå inn på internettet og legge deler i handlekurv, kan til og med være du har flaks og vinner noen auksjoner også Hehe!! Hva fa.. er EDB?? Ja, det er du og atle sin feil at jeg kjøper sånn bil Angrer ikke et sekund!! Skal shoppe litt i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hahahaa Satan du er dårlig på EDB svein!!!!Grattis med en ordentlig bil og beklager dårlig påvirkning,hehe... På tide å få bytta ut det brukernavnet ditt nå hvertfall, aldri mer MB!!! Da er det bare å gå inn på internettet og legge deler i handlekurv, kan til og med være du har flaks og vinner noen auksjoner også Må jo være enten BMW eller MB sier da jeg Helt enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Grattis med kongebil! Men de uhyggelige jallalyktene bak må vekk På med Startec, så er ting i vater igjen. Så må jeg si at E36 hjul fungerer ganske bra på E30 M3. Trenger bare litt spacere bak Takk!! Baklyktene skal byttes selvfølgelig!! På med startec Vet ikke om noen?? Det er andre felger på den nå, bildene er fra gamle eier. Står 7 serie hjul på med 15mm spacer nå. Til våren skal oz ceres hjula på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Startec finner du på Ebay.de, .com eller .co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Jeg har et par lykter som jeg kanskje kan selge. Du får legge inn et bud på de. Jeg skal kanskje kjøpe meg facelift E30, da har jeg ikke behov for de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Grattis med kongebil! Men de uhyggelige jallalyktene bak må vekk På med Startec, så er ting i vater igjen. Så må jeg si at E36 hjul fungerer ganske bra på E30 M3. Trenger bare litt spacere bak Takk!! Baklyktene skal byttes selvfølgelig!! På med startec Vet ikke om noen?? Det er andre felger på den nå, bildene er fra gamle eier. Står 7 serie hjul på med 15mm spacer nå. Til våren skal oz ceres hjula på Gratulere med M3. Denne har jeg sett når den var tilsalgs. Ser meget bra ut Men få av de jalla lyktene bak. Jeg har startec lykter liggene vist du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Gratulerer med pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Jeg har et par lykter som jeg kanskje kan selge. Du får legge inn et bud på de. Jeg skal kanskje kjøpe meg facelift E30, da har jeg ikke behov for de... Bygge om til pre-face da vøttøøøh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Da var bilen parkert i verkstedet for vinteren Vasking under og utenpå!! Har begynt å demontere og reparere på bilen Litt stemnings bilder!! Meget strøken ix til en kamerat av meg:) Litt vittig hvor stort et lite rust hull, kan bli så stort når en begynner å pirke på det er jo bare en ting å gjøre!! Må nok finne fram sveise apperatet snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Off, typisk E30 rust plass! Men hvor er antenna di!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Off, typisk E30 rust plass! Men hvor er antenna di!? Ja det typisk rust plass det!! Noe forrige eier viste meg da jeg så på bilen!! Så det var ikke noe overraskelse Antenna har forrige eier fjernet Men tenkte at det er jo bare å finne fram drillen og kjøpe ny!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Off, typisk E30 rust plass! Men hvor er antenna di!? Ja det typisk rust plass det!! Noe forrige eier viste meg da jeg så på bilen!! Så det var ikke noe overraskelse Antenna har forrige eier fjernet Men tenkte at det er jo bare å finne fram drillen og kjøpe ny!! er du gal mann??? du borrer jo ikke hull i bilen for å sette på den fæle antennen??? skal du ha radio så finns det jo flere andre alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Off, typisk E30 rust plass! Men hvor er antenna di!? Ja det typisk rust plass det!! Noe forrige eier viste meg da jeg så på bilen!! Så det var ikke noe overraskelse Antenna har forrige eier fjernet Men tenkte at det er jo bare å finne fram drillen og kjøpe ny!! er du gal mann??? du borrer jo ikke hull i bilen for å sette på den fæle antennen??? skal du ha radio så finns det jo flere andre alternativ. Hehe!! Hadde arbeidet med å fjerne antenna vært gjort strøkent så hadde jeg nok kanskje ikke giddet, men er litt spor igjen etter den, så da finner jeg nok fram drillen Ikke noe stress det å borre et hull Er jo litt fint med antenna egentlig synes jeg, den kom jo sånn orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 åja.. jeg har aldri vært noen fan av antenne. finere med cleant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå