winchester Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 BESTILT brakett til kon filter???Er det ikke godt nok med "vasland" edition altså?? K&N filter eller?? Har hørt om snap-on verktøy, men strap on må jo være kina-kopien av dette da Haha, dagens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 BESTILT brakett til kon filter???Er det ikke godt nok med "vasland" edition altså?? K&N filter eller?? Har hørt om snap-on verktøy, men strap on må jo være kina-kopien av dette da Strap on er siste skrik fra kina Universal verktøy kalles det Kjøpe faktisk ferdig braket, var så billig at det var ingen vits å lage den selv!! Men skal lage samme feste som jeg gjorde til din!! Var ikke k&n filter, men noe annet. Ser åssen det er, men har et litt brukt k&n filter liggende hvis det er for dårlig kvalitet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim_ Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 behandlet du innsuget ditt med noe for å holde det fint?? eller bare glassblåste du og ferdig med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 behandlet du innsuget ditt med noe for å holde det fint?? eller bare glassblåste du og ferdig med det? Har ikke behandlet det med noe, tror ikke det skal være nødvendig. Første gang jeg gjør dette selv Over år blir det nok styggere, men er en flink til å holde det rent, så burde det sikkert gå greit uten å behandle det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Har kjørt med glassblåst innsug på Merca mi i over 1,5 år, og er ingen forandring på finishen der hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim_ Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 hmm da er jo det vert og prøve.. Såg jo ufattelig mye finere ut.. takk for tips foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Synes det er litt stilig med en visker på e30 m3'er, så hadde jeg liggende en komplett ekstra sats, da var det jo bare å prøve!! Brukte vel ca 5 min på å finne ut hvordan jeg skulle få dette til Tok det ene leddet, delte det og sveiset inn et 4 mm flatt jern på 13 mm langt, da var det i boks ( Settene er ikke skjeive, de er bare satt inn løst i bilen Garantert en idiot som hadde komentert det ) Glemte å ta bilde av det ferdig sveist, men har bilde som forklarer hvor man skal kappe. Visker i normal stilling Visker i ende slag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 poenget med monovisker er vel at den skal stå "rett opp" i hvilestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 poenget med monovisker er vel at den skal stå "rett opp" i hvilestilling Noen liker det sånn, men jeg liker det best når den står litt på skrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hva harr'u stelt istand nå'a hehe Du halverer jo hvertfall visker-budsjettet Har du fått tak i teppe?? PS: Setene er skjeive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 poenget med monovisker er vel at den skal stå "rett opp" i hvilestilling Hvor i regelboka står det? Bare ikke ha den liggende på førersiden hvertfall, sinnsykt irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Trenden med monovisker kommer fra DTM og WTCC på 80 tallet, de fjernet en for å minske vekt og den som ble igjen sto midt på ruta for å minske luftmotstand. Personlig synes jeg den passer best på førersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Hva harr'u stelt istand nå'a heheDu halverer jo hvertfall visker-budsjettet Har du fått tak i teppe?? PS: Setene er skjeive Synes viskerne er så dyre, så jeg gjorde det for å minske ned det budsjettet Jepp, har fått tak i teppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 poenget med monovisker er vel at den skal stå "rett opp" i hvilestilling Hvor i regelboka står det? Bare ikke ha den liggende på førersiden hvertfall, sinnsykt irriterende! Den står på passasjer siden, var ikke noe tema å ha den på fører siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Syns mono visker ikke kler m3 E30, er liksom Golf 1 som skal ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå