Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Måkebil :-D

Håper du får stolene til å fungere! ;)

Fint det er andre som satser på litt anlegg i E38! :-D

anlegg må man ha! måkebil ja, det var nok det rette ordet her ja :P stola kommer nok til og funke de, i verste fall blir det og legge opp ny strøm kabel ;) men det er jo en smal sak om man bytter dashbord og midtkonsoll i samma slengen :P

hadde jo håpa på at noen hadde vært borti det samme her før og kunne fortelle hva som må gjøres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var jo en flott leppe ja :) Ser ut som den bygger litt lengre ned enn min Hamann-kopi hvertfall. Finnes vel to typer av disse har jeg blitt meg fortalt. Mulig dette er den laveste typen :) Eller, den er vel ikke original vel? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har prøvd litt mer på og finne ut hvordan jeg skal få strøm til el stola.

009.jpg

010-1.jpg

har kommet fram til at det er de 2 sikringene helt til venstre som er til stola (de som er i den øverste raden som jeg har tatt ut), kommer ikke noe strøm i fra den ledningen som går inn på sikringene, og den ser ut som den kommer i fra inne i bilen, letteste vil vel være og kutte de og koble den inn på koblingspunktet på høyre side for sikringsboksen, men har helst ikke lyst og kutte noe før jeg har hørt om det finnes bedre muligheter, er heller ikke så lett og følge den ledningen som jeg tror går inn i bilen da den er helt rød. kan det muligens være at jeg må sette inn et relè for at stola skal funke?

tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke nummer er det på di to sikringene dine? Måler du 12v på kontaktene i gulvet til stolene?

Hvilket nummer er det på pinnene i kontaktene der 12v og jord er (De 2 groveste ledningene)?

jeg har målt med multimeter at det er samme ledningene som er i sikringsboksen som jeg finner igjen og kommer ut på stola, er en ledning som kommer inn på sikringsboksen som forsyner begge stola med strøm, tror det var sikring nummer 15 og 16 i sikringsboksen, er vel stort sett det jeg har funnet ut alt i alter altså en rød ledning som kommer inn på de sikringen. hele kresten er altså død, som at det mangler og koble til en ledning/rele etc, vet ikke om det er rele på stola, mulig det ikek er det heller? stola har vel strøm orginalt selv med tenninga skrudd av? har hvertfall sett det på en annen e38, men er jo ikke sikkert det er sånn på alle, om dem skal ha strøm når tenning er skrudd på så rimer det jo mer at det er et rele som kansje må settes inn. skal sjekke gs sine sider og se om jeg finner ut noe om stol rele, kansje jeg har flaks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har målt at det er riktige ledninger i sikringsboksen ja, men det er ikke spenning inn på sikringene, derfor jeg lurer på om det kansje skal sitter et rele før sikringene som ikke er i min bil siden den er utstyrt med manulle stoler orginalt, eventuelt om det bare er og koble på en ledning et sted før sikringsboksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...