Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gjør seg godt på sorte biler ja :)

ser ut til at sommerdekk sesongen nærmer seg også, tror sommerdekk kan havne på bilen allerede om en uke eller 2 :D

ellers har jeg lagt litt planer framover

nye forskjermer

alpina leppe, går nok for orginal!

oransje blink til sidene på forskjerma

facelift skjørter, fikk på hoggern for 200 spenn!!

så blir det oljeskift en av de nærmeste daga også, skal bytte fra mobil1 til castrol edge 0-40 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å bryte over på MIN bil...var og monterte ryggesensor hos autolights idag og må si jeg ble overraskende overrasket! de var selvfølgelig overarbeidet, så tok 5timer fra jeg kom til jeg ble ferdig..Men satte jo igjen bilen bare og dro :) Fikk montert fire sensorer bak bare, orka ikke styre med det foran... trakk ledningen til skjermen hele veien foran etc... bra jobb og vare til 195kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å bryte over på MIN bil...var og monterte ryggesensor hos autolights idag og må si jeg ble overraskende overrasket! de var selvfølgelig overarbeidet, så tok 5timer fra jeg kom til jeg ble ferdig..Men satte jo igjen bilen bare og dro :) Fikk montert fire sensorer bak bare, orka ikke styre med det foran... trakk ledningen til skjermen hele veien foran etc... bra jobb og vare til 195kr :)

det var jo bra da, men er et stykke og kjøre for meg, så hadde ikke noen mulighet og reise dit :( derfor fant jeg us modul på ebay istedenfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle montere us-modul selv...men var usikker på om det ville sett bra ut på bilen.. Kunne koble det opp mot speilene.. Men de sa at det er bedre om jeg bare "skrur det på" med en data istedet så da avventa jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

krasja forrige dagen

A5871B72-8901-462D-A8DC-56F078A7F756-2295-0000029871C23DF6_zps9fcba692.jpg

skulle rundt en 90 graders sving bak bygget på jobbe, seilte vel i 10km/t rett i murveggen på isen..

hadde må ny frontfanger blinklys og forskjerm :(

var egentlig på vei ut på verkstede for og koble opp us park moduler, men ble med at jeg fikk retta opp litt i sakden og dro hjem igjen bare :P

også sagt opp jobben i posten nå, så da får jeg også ferie penga mine. satser på at jeg klarer og få bytta forskjermer og få tak i ny frontfanger nå som de penga kommer inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...