Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!

Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

ettersom hva jeg forsto så deaktiverer man bare bevegelses sensoren og kupe sensorene ved andre trykket. men får man noe varsel for at man har gjort dette?

Det kan nå godt hende ja.. Var nok kanskje bare dette jeg testet meg frem til for bilen startet hvertfall ikke å ule bak der den stod på tilhengeren.. :-)

Har du funnet ut hva som kan være problemet sålangt? Hva gjorde du for å stoppe det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må ta og sjekke hvordan pærer det er, men er vel samma som sitter i de facelift lampene du har også da?

hvordan går det med ombygging til facelift front på din bil da?

På min heter pærene D2C hvertfall, dette er orginale xenonlykter fra fabrikk, så ganske sikker du har det samme? :-)

Jeg har ikke fått sjekket åssen pærer det er i de facelift lampene mine, alt jeg vet er at dem fungerer som de skal, alt av pærer som stod i fungerer også. :-D

Når det kommer til ombygginga, så skjer det lite.. Får ikke gjort ting før etter nyttår når jeg starter opp med lakkering igjen.. :-) Vurderer sterkt å lakkere hele bilen samtidig mens jeg bygger om.. Skal lakkere innvendig ( inne i dører, døråpninger osv ) hele ut, så like greit å ha skjermer og dører løst da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

skjer lite asså, jobba 50t + hver uke den siste måneden + mekkeklubben hver onsdag, så ikke vært så mye tid til overs ;)

bytta baler til forsterkern og justert litt stereo er det eneste som har skjedd i det siste nå.

har fri fra torsdag og resten av uka nå, sa da reiser jeg og kidden til nittedal, får henta nye stoler, baksete dashbord og midkonosoll trekt i skinn, i fra 750 :P og noe annet småtteri da. også besøke en kompis som kom på forsida av det nye gatebil magasinet i helga også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven å du jobber :P Hvordan stereo har du nå?

Jeg fikk meg jo forresten en ny Pioneer spiller i går, men det er jo ingen innstillinger på subben så den spiller jo ræva nå i forhold til før!! :(

Var forsåvidt bare av og på på den andre Boss spilleren men der spilla den mye bedre :P

Blir gøy å se med nytt interiør! :D Hvordan bil har han der kompisen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :P Magnat subben med Rockford forsterkeren jeg har fungerer bra, men nå har jeg jo fått ny spiller som gjør at subben er elendig!! Er jo ikke noe form for forsterker til subben i spilleren så skjønner ikke hva det er, den forrige spilleren hadde bare av og på til subben men da spilla den ganske bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, skulle vel hatt større forsterker tror jeg :P skal helst vibrerer i speilet forran når basse slår inn med Skrillex på full guffe :P

fikk henta masse deler i helga, prøvde og få el stola til og funke, men ikke så heldig med den, strøm kabler til stola ligger klart, så er mulig det er en sikring eller noe som mangler, stola ble hvertfall stående i nittedal fram til jeg vet mer :P noen som har noe tips?

fikk også med meg leppe da! får se om det går ann og bruke den, tror den bygger for langt ned i forhold til hvor lav bilen kommer til og bli ;) bilde:

226.jpg

hihi Wicky ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...