Muztang289 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 ettersom hva jeg forsto så deaktiverer man bare bevegelses sensoren og kupe sensorene ved andre trykket. men får man noe varsel for at man har gjort dette? Det kan nå godt hende ja.. Var nok kanskje bare dette jeg testet meg frem til for bilen startet hvertfall ikke å ule bak der den stod på tilhengeren.. Har du funnet ut hva som kan være problemet sålangt? Hva gjorde du for å stoppe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 alarmen har ikke gått av på noen dager nå, har ikke hatt tid til og sjekke opp noe enda heller, er mye og gjøre på jobben om dagen så har hatt overtid hver dag denna uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 har i grunn ikke sjekka noe mer med alarmen da den har slutta og gå av noen som vet hvor man kan kjøpe xenon lys/ballaster til facelift e38? orginale kosta litt vel mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Dealextreme.com, her kjøpte jeg 2 xenon pærer, har ikke fått dem så kan ikke bekrefte kvalitet og holdbarhet, men billig! Er vel D2C pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 må ta og sjekke hvordan pærer det er, men er vel samma som sitter i de facelift lampene du har også da? hvordan går det med ombygging til facelift front på din bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 må ta og sjekke hvordan pærer det er, men er vel samma som sitter i de facelift lampene du har også da?hvordan går det med ombygging til facelift front på din bil da? På min heter pærene D2C hvertfall, dette er orginale xenonlykter fra fabrikk, så ganske sikker du har det samme? Jeg har ikke fått sjekket åssen pærer det er i de facelift lampene mine, alt jeg vet er at dem fungerer som de skal, alt av pærer som stod i fungerer også. Når det kommer til ombygginga, så skjer det lite.. Får ikke gjort ting før etter nyttår når jeg starter opp med lakkering igjen.. Vurderer sterkt å lakkere hele bilen samtidig mens jeg bygger om.. Skal lakkere innvendig ( inne i dører, døråpninger osv ) hele ut, så like greit å ha skjermer og dører løst da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Er det noe updates her da, hvordan ser bilen ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 skjer lite asså, jobba 50t + hver uke den siste måneden + mekkeklubben hver onsdag, så ikke vært så mye tid til overs bytta baler til forsterkern og justert litt stereo er det eneste som har skjedd i det siste nå. har fri fra torsdag og resten av uka nå, sa da reiser jeg og kidden til nittedal, får henta nye stoler, baksete dashbord og midkonosoll trekt i skinn, i fra 750 og noe annet småtteri da. også besøke en kompis som kom på forsida av det nye gatebil magasinet i helga også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Dæven å du jobber Hvordan stereo har du nå? Jeg fikk meg jo forresten en ny Pioneer spiller i går, men det er jo ingen innstillinger på subben så den spiller jo ræva nå i forhold til før!! Var forsåvidt bare av og på på den andre Boss spilleren men der spilla den mye bedre Blir gøy å se med nytt interiør! Hvordan bil har han der kompisen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 har ikke noe heftig stereo, pioneer spiller, ads monoblokk og en basskasse med pioneer element i, resten orginalt. får ikke nok bass i bilen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Aha Magnat subben med Rockford forsterkeren jeg har fungerer bra, men nå har jeg jo fått ny spiller som gjør at subben er elendig!! Er jo ikke noe form for forsterker til subben i spilleren så skjønner ikke hva det er, den forrige spilleren hadde bare av og på til subben men da spilla den ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 så, skulle vel hatt større forsterker tror jeg skal helst vibrerer i speilet forran når basse slår inn med Skrillex på full guffe fikk henta masse deler i helga, prøvde og få el stola til og funke, men ikke så heldig med den, strøm kabler til stola ligger klart, så er mulig det er en sikring eller noe som mangler, stola ble hvertfall stående i nittedal fram til jeg vet mer noen som har noe tips? fikk også med meg leppe da! får se om det går ann og bruke den, tror den bygger for langt ned i forhold til hvor lav bilen kommer til og bli bilde: hihi Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Jamen forsterkeren har fungert bra nok med den andre spilleren, det jeg ikke skjønner! Burde vibrere i nesen når man spiller Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Måkebil Håper du får stolene til å fungere! Fint det er andre som satser på litt anlegg i E38! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 næmmen, har du vært her uten og sagt ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå