Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så, skulle vel hatt større forsterker tror jeg :P skal helst vibrerer i speilet forran når basse slår inn med Skrillex på full guffe :P

fikk henta masse deler i helga, prøvde og få el stola til og funke, men ikke så heldig med den, strøm kabler til stola ligger klart, så er mulig det er en sikring eller noe som mangler, stola ble hvertfall stående i nittedal fram til jeg vet mer :P noen som har noe tips?

fikk også med meg leppe da! får se om det går ann og bruke den, tror den bygger for langt ned i forhold til hvor lav bilen kommer til og bli ;) bilde:

226.jpg

hihi Wicky ;)

næææh..går bra... har fremdeles ikke E38...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror det er under gulvteppe ved siden av pasasjerstolen ved dørterskelen.

Sjekk også om rele k72 er på plass.

Relet mangler ja, sikkringen har jeg ikke fått sjekka, stikker innom gs i mårra og ser om de kan få tak i rele til meg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det så ut som det ikke kom noe særlig kabler inn der hvor det relet skal sitte heller, litt vanskelig og få sjekka grundig uten og ta bort hele hanskerommet, men skrur ot stolen i mårra tidlig og sjekker om det finnes noen sikring der, må vel på gs for og få tak i den sikringen der også uansett, reiser til oslo om en liten halvtime, så blir begrensa Internett framover, setter stor pris på hjelpen jeg har fått, tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut det meste med relet, er 2 stk styrestrøm, en som kobler til når man skrur av alarm/lukker opp en dør. Og den andre når man skrur på tenning. Blir vel og se om jeg finner et brukt rele, lagd megven tjuvkobling som keg setter inn for og justere stola. Hadde forresten vært allright om noen som har sånt rele kan sjekke hva som er delenummer på de da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...