Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med Wicky og Tzunami.. Syntes det ble litt for sporty for en luksusflåte.. Men, smaken er som baken og om DU liker det, så liker du det. Morsomt med litt krydder i hverdagen fra det "kjedelige og orginale".. :-)

Spiff, hvor mye måtte du ut med for coilovers til bilen? =) EDC coilovers eller "manuell" stivhetsjustering? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

siden jeg ikke er 60 år gammel, har grått hår eller hatt, så er treverk ut! er veldig fornøyd selv i hvertfall! ;)

Liker høyden på bilen din nå! :D

ja, likte den jeg også nå ;) bedre til sommern da blir det et par cm til ned!

Aha, heldig! :D Er jo faenme snø langt utti mars her i nord! :P

Jeg har vel 275/35/19 bak og 245/40/19 foran bare så du vet det :) Kan sikker gå 5% ned på profilen på begge :P

tror det blir 215/35 forran og 225/35 bak, må bli lavt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble litt tøft, jeg. ;)

Kanskje ikke noe jeg ville gjort med min egen bil, men det skiller seg ut, og ser gjennomført ut.

Thumbs up!

Muztang:

Finnes det Coilovers som støtter EDC??

Det gjør det ja, fungerer som en vanlig EDC demper ved at den stiver seg opp så og så mye ved aktivering.. Koster et par tusen ekstra for dem, men er jo en artig funksjon da.. :P

Sett flere nettsider som selger det i Norge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det ja, fungerer som en vanlig EDC demper ved at den stiver seg opp så og så mye ved aktivering.. Koster et par tusen ekstra for dem, men er jo en artig funksjon da.. :P

Sett flere nettsider som selger det i Norge :-)

Hmm.. det har jeg aldri sett. :-k

Har du en link kanskje?

Beklager OT Sp|ff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det ja, fungerer som en vanlig EDC demper ved at den stiver seg opp så og så mye ved aktivering.. Koster et par tusen ekstra for dem, men er jo en artig funksjon da.. :P

Sett flere nettsider som selger det i Norge :-)

Hmm.. det har jeg aldri sett. :-k

Har du en link kanskje?

Beklager OT Sp|ff.

http://www.streetdesign.no/?id=24621

Er faktisk ingen prisforskjell om man vil ha med eller uten.. :-) Med vet du noe om hvordan kvaliteten er på de kontra andre merker? =)

Sp|ff, hvordan coil's kjører du på? Med/uten EDC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det ja, fungerer som en vanlig EDC demper ved at den stiver seg opp så og så mye ved aktivering.. Koster et par tusen ekstra for dem, men er jo en artig funksjon da.. :P

Sett flere nettsider som selger det i Norge :-)

Hmm.. det har jeg aldri sett. :-k

Har du en link kanskje?

Beklager OT Sp|ff.

ingen problem ;)

jeg kjøpte mitt senkesett på rbtuning.no

når jeg kjøpte hadde han bare FK coilovers, og da mener jeg man fikk både med og uten edc, men bilen min er da uten edc. og uten noe stivhetsjustering, er stiv nok som den er. brukes jo daglig også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Wicky og Tzunami.. Syntes det ble litt for sporty for en luksusflåte.. Men, smaken er som baken og om DU liker det, så liker du det. Morsomt med litt krydder i hverdagen fra det "kjedelige og orginale".. :-)

Spiff, hvor mye måtte du ut med for coilovers til bilen? =) EDC coilovers eller "manuell" stivhetsjustering? =)

helt vanlige uten stivhetsjustering eller edc. ga vel ca 6000 for de, fikk 10% bimmers rabatt, og 5% ekstra for og kjøre med skiltplate fra rbtuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror muligens dere har misforstått litt... Ihvertfall på det settet her.

da tror jeg du må utdype litt mer hva du prater om

Såvidt jeg veit er forskjellen bare at settet er laget til å passe bil med EDC, da den sikkert har noe annen innfesting eller noe sånt enn de uten...

Det står også på beskrivelsen av settet at det er justering av hardhet på demperne, og FK leverer vanlig gule KONI dempere. Og de er ikke el. justerbare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...