Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Tror muligens dere har misforstått litt... Ihvertfall på det settet her.

da tror jeg du må utdype litt mer hva du prater om

Såvidt jeg veit er forskjellen bare at settet er laget til å passe bil med EDC, da den sikkert har noe annen innfesting eller noe sånt enn de uten...

Det står også på beskrivelsen av settet at det er justering av hardhet på demperne, og FK leverer vanlig gule KONI dempere. Og de er ikke el. justerbare :)

Som jeg skulle sagt det selv :) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

S EDC demperene som står på min E38, har ihvertfall en elektronisk ventil inni demperen som justerer hardhet (3-trinn). Justeringen foretar bilen selv om du kjører hardt på svingete veier, eller kan du trykke på knappen, slik at den bare bruker de 2 hardeste trinnene (den blir altså ikke låst på hardeste setting).

Det var derfor jeg stusset på at det skulle eksistere coilovers med EDC som ikke koster noe mere enn coilovers uten EDC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er el justering, hvordan blir det da Elektronisk Demper Control? Som kan aktiveres og deaktiveres?

det er av og på, ikke noen justering

Hva er det av og på gjør da?

Seriøst? Det er ikke noen justering som i at set er ikke no du kan justere selv da om du må ha alt med teskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble for store flater med Carbon, og på en annen side så er Carbon litt for "sportslig" for 7'er.

Det er nå min mening da:)

kunne ikkje vært mer enig.. cruise biler ska ikkje ha slikt :)

å joda. sak og behag det, du kan jo gjøre akkurat som du vil med din egen cruisebil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

med andre ord elektronisk justering av demperen, om det så bare er myk og stiv.. Det får du ikke med det kitet linket til her.. Derimot mdc... Manuell demper Control ;) Med sugerør ;)

detta kittet her koster ca 4 tusen mer enn tilsvarende kit beregnet for biler uten EDC, det vil jo være ran og ta så mye mer om det ikke er med EDC da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det jo skrevet side opp og ned om at prisen er den samme på linket sett, og det vistnok var rart at det ikke var forskjell i pris da andre sett har kostet mer... Derfor skrev jeg opprinnelig at "dere" nok har misforstått litt..

Men neida, det skulle vist ikke være justeringer på det, også må det være ett ran uten ettersom det er 4000 dyrere.... Jada...

Vet at det er mulig å få, men innlegget var tenkt som en opplysning til begeistringen over settet med edc med lik pris som settet uten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...