Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!

Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Dette blir gromt :applause:

Monterer du også den lista som skal være under lyktene?

Og du må ikke kjøre høyere profil enn 35, tror 35 blir perfekt :)

ja de blekka er på, men tok ikke noe bilde etter at de ble montert, og har glemt og ta nye bilder :P

regner med at jeg går for 215/og 225/35, ogja, det blir jo seff lavt,er jo bare vinterhøyde på den nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe :) Har lyst å stille ned min nå og hive på sommerhjula, men været her er helt fucked up, var sykt bra vær nå i tre-fire dager, og nå snør det som bare det :( Men nå får jeg solgt den andre bimmern, så nå blir det masse bestilling til 7ern :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Har lyst å stille ned min nå og hive på sommerhjula, men været her er helt fucked up, var sykt bra vær nå i tre-fire dager, og nå snør det som bare det :( Men nå får jeg solgt den andre bimmern, så nå blir det masse bestilling til 7ern :D :D

hva har du for noe planer nå da? har kunne kjørt med sommerdekk i et par månder allerede her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle gratulasjonene :)
Gratulerer med dagen :)

Og de felga der er bare tøffe, første gang jeg så de skjønte jeg at de ble gromme bilen din :)

haha, Joacim var ikke helt overbevist når han henta de for meg :)

reiser forresten til nittedal neste onsdag da, for jeg skulle vel si fra når jeg skulle oppover? :P glemt det mange ganger nå da, hehe

ja, du får skrike ut da vettu, så får vi møtes et sted ellerno :) jeg er hvertfall hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare finne tråden igjen å kikke på de bilene hvor bilen din står på bukker med 95'erne på, gir meg motivasjon til sommeren! Er faktisk bare sykt hvor bra style95 fyller ut E38, kler bilen noe helt sinnsykt, også at det er nyere 7'er felger, blir ennå litt mer clean da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er dessverre litt uenig der... på e65 blir felgene veldig små og normale og ser ikke så fete ut.. Mer som vinterfelger om du skjønner... Men med lavere profil og senk på andre bilmodeller så ser dem veldig nice ut.. Da kommer også felgens design veldig godt frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...