wicky124 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 De felgene er levert originalt til E65 på samme måte som style95 felgene.. Dette er da 9/10x21toms felger og heter da Style128 = s128.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Ahaa sykt! Haha, at jeg ikke forsto det???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 well now u know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 I sure do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 jaså ja, diskuterer e65 i min tråd! det skal jeg ikke ha noe av neida, får gå for denna gang et bilde med noe sommerdekk på: er fremdeles justert i vinterhøyde så er litt høy enda da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Jeg måtte bare finne tråden igjen å kikke på de bilene hvor bilen din står på bukker med 95'erne på, gir meg motivasjon til sommeren! Er faktisk bare sykt hvor bra style95 fyller ut E38, kler bilen noe helt sinnsykt, også at det er nyere 7'er felger, blir ennå litt mer clean da kan da ikke være lenge igjen til snøen blir borte nå og sommerfelga kan finnes fram? hvor mye spacere kjører du med? håper og få brukt 25mm rundt hele bilen selv men er jo ikke mulig og finne ut av før jeg får dekk på dem og det ser ut til og strekke ut litt, for det ser ut som jeg må handle meg ny tank, denna er for dårlig til og fikses, lekker i fra flere steder nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Nei, er av og til bra vær og tørt her men nå snør det igjen!! Umulig å beregne når sommeren kommer når det skal være slik Jeg har bare 12mm foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 noen bilder etter en liten kattevask: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 på tide å pusse opp felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 tja, er vel like før jeg gir opp bilen hele bilen skulle vært pussa opp, bærer preg av og bli brukt daglig ja, nå må tanken byttes nokså fort også, så ser ut som at planen om dekk til style95ene går i dass der. felga skulle nok ha vært pussa opp før jeg kjøpte bilen også, men nå er de ikke mine lenger, har de bare på lån, så da blir det nok ikke til at jeg pusser de opp skal prøve og hiv på 25mm spacere i løpet av uka forran, ser ut som det trengs der i hvertfall, subber borti innerskjermen på ene sida forran også nå så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 selg den billig til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 nei, da har jeg ikke rå til ny bil blir vel kjære mor og låne litt penger her kansje, + ta ut feripenger litt tidligere enn planlagt må man så må man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 sånn, da blir det bestilt ny tank, byttes neste helg.. synd ingen selger dissa tanken som pirat varer. lurer på om jeg skal handle meg et sånn kit som dette her når dem får det inn på lager igjen: http://shinearama.co.uk/product.php?id=MEG-G220V2-KIT1 noen som har vært borti det? har biltema 2 hoders maskin nå og syns den er litt tung og bruke, så har lyst på en maskin med et hode nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 noen som har vært borti dem dekka her? http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So lurer på og hive sånne dekk på style95ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Den G220 maskina fungerer utmerket den. Men de Sunny dekka er ikke verdt prislappen, sinnsvakt støy nivå og beinharde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå