Spiff Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 var egentlig det jeg tenkte meg om de dekka der. blir vel mest sannsynlig kumho eller federal dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 da var ny tank på vei i fra GS, håper den kommer fram så jeg rekker og bytte i helga! skal blir greit og kunne fylle full tank igjen ja, fylle fr 100 kr om gangen begynner og bli slitsomt har mer eller mindre bestemt meg for og gå for nankang ns2 dekk, usikker enda hva dimm blir, har mest lyst på 215 og 225/35-19 men kan være det blir 225/40-19 rundet hele, vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 kjeda meg litt, så ble montert 25mm spacere forran på bilen, har irritert meg lenge over at framhjula satt midt under bilen.. nå var det ikke plass til fingre mellom hulbue og dekk lenger sitter forresten 235/50-18 dekk på de felga der, de er vel for stor rullediameter i forholdt til orginalt på e38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 willtheyfit.com så finner du ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Er ikke 235/50/18 originalt på E38? Tror det er det jeg har fremme. Edit: I følge tabellen på denne siden er det korrekt dekkdim. http://www.meeknet.co.uk/E31/Timms_bmw_ ... e_page.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 er det om å men å ha fram hjula så langt ud? med tanke på sjærmen vis denne bilen evt fjøre noe som helst ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Ble pent det der da Skulle bare vært 95'ene! Subber det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 willtheyfit.com så finner du ut det tenker du på 225/40 vs 35 profil da? så ikke ut som jeg kunne sjekke hva som var original profil i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 235/50/18 er original profil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Tenkte på at du kan legge inn org profil og ny profil, så får du forskjellen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Ble pent det der da Skulle bare vært 95'ene! Subber det noe? subber litt, men er ikke rare greiene, kun ved sving i dumper forskjerma skal uansett byttes, så det er ikke så farlig i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Tenkte på at du kan legge inn org profil og ny profil, så får du forskjellen:) åja, men jeg viste ikke at det var orginal profil da litt av en traktor profil orginalt, blir bra og få gått ned litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 fant et par bilder på mobben gammel tank ny tank høyt hengern! planer videre er og få den eu godkjent, kan vel inn i august tror jeg, husker ikke hvordan det er. men greit og ta det så fort som mulig.. trenger da: 4 bremskiver styrekuler, slark i høyre forran, så bytter begge! div håndbreksdeler, begge wirene er ødelagte 19" dekk ny frontrute (får vist 50% på egenandel gjennom posten !) så ønsker jeg meg veldig e39 m5 ratt, noen som klarer finne et som passer på ebay for meg? er usikker på hva jeg skal søke etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Nice!! Mye betalte du for helt ny tank da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 9046 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå